جنگ خونین خاورمیانه در آینده نزدیک! : «شائول موفاز» وزیر جنگ پیشین صهیونیستی ...



«شائول موفاز» وزیر جنگ پیشین صهیونیستی و از مقامات ارشد نظامی این رژیم طی اظهاراتی گفت: خاورمیانه شاهد جنگی خونین در آینده نزدیک خواهد بود.

 

رادیو ارتش صهیونیستی که سخنان «شائول موفاز» را پخش می کرد، در ادامه افزود: سکوت و آرامشی که در حال حاضر با نوار غزه و حزب الله لبنان شاهد آن هستیم، سکوت و ثباتی غیر واقعی است. جنگ آینده جنگی خونین خواهد بود که از جنگ های گذشته بسیار دردناک تر می شود.

وزیر جنگ پیشین صهیونیستی که در دانشکده روابط بین الملل در شهر استوکهلم در سوئد سخن می گفت، همچنین افزود: از «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر صهیونیستی و «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین می خواهم که مذاکرات مستقیم برای دستیابی به صلح را آغاز کنند. بهتر است دولت مستقل فلسطینی با مرز مؤقتی که شامل 92 % از سرزمین های کرانه باختری رود اردن است، تشکیل شود!

«شائول موفاز» در ادامه گفت: اگر «بنیامین نتانیاهو» این پیشنهاد را اجرا و عملی نکند، در دوره بعد برای نخست وزیر خود را نامزد خواهم کرد.

در پایان گفتنی است پیش از حضور «شائول موفاز» در این دانشگاه برای سخنرانی، تعداد زیادی از شهروندان سوئدی که حامی فلسطین هستند، مقابل این دانشگاه دست به تظاهرات اعتراض آمیز زدند. این تظاهر کنندگان پلاکاردهایی داشتند که بر روی آن نوشته شده بود: "موفاز قاتل است، باید محاکمه شود".../برنا


ویدیو : جنگ خونین خاورمیانه در آینده نزدیک!