جلالی: در مربیگری به شانس تکیه ندارم : سرمربی تیم فوتبال سایپا تاکید کرد که ...


سرمربی تیم فوتبال سایپا تاکید کرد که بدشانسی باعث شد تیمش به مرحله بعدی جام حذفی صعود نکند. خبرگزاری تسنیم: مجید جلالی در خصوص شکست سایپا مقابل تراکتورسازی در جام حذفی گفت: هرچند عده کمی در ورزشگاه حضور داشتند، اما همه آنها شاهد بودند که چه فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و چه فرصت‌هایی را از دست دادیم. ما با افسوس از جام حذفی کنار رفتیم و این درحالی است که سایپا تا حالا تا این مرحله بالا نیامده بود. مستحق برد بودیم، ولی در مربیگری لازم است که شانس هم داشته باشم. امیدوارم در آینده شانس هم در کنار هم باشد.

وی ادامه داد: من در مربیگری به شانس تکیه ندارم. البته یادم می‌آید با یک روانشناس کانادایی صحبت کردم و او از اهمیت شانس در موفقیت‌ها صحبت کرد. گاهی اوقات یک تیم فوق‌العاده بازی می‌کند و شکست می‌خورد و گاهی اوقات هم یک تیم درحالی‌که بازی ضعیفی به نمایش می‌گذارد، برنده از زمین بیرون می‌آید.

جلالی درباره تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر عنوان کرد: این تعطیلی حتی برای آنهایی که در بطن کار نیستند، آزاردهنده است. به هر حال خیلی‌ها با فوتبال ارتباط می‌گیرند و این فقط معطوف به مربیان، بازیکنان و تیم‌ها نیست. این تعطیلی‌ها نه‌تنها برای باشگاه‌ها، بلکه برای تیم ملی هم خوب نیست. در آینده باید راهکارهای بهتری را برای برنامه‌ریزی لیگ در نظر بگیریم و می‌توانیم از تجربیات دیگر کشورها استفاده کنیم.


ویدیو : جلالی: در مربیگری به شانس تکیه ندارم