جشنواره گل آبی ها در آزادی : استقلال با پیروزی پرگل مقابل ابومسلم در مرحله ...


استقلال با پیروزی پرگل مقابل ابومسلم در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال حریف سپاهان اصفهان در مرحله نیمه‌نهایی شد. خبرگزاری فارس: دیدار تیم‌های استقلال و ابومسلم از ساعت 16:30 در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در حضور حدود 10 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی آغاز شد که با نتیجه 5 بر صفر به سود آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

جی لوید ساموئل 25، فرزاد حاتمی 46 و 65، جواد نکونام 63 (پنالتی) و پژمان منتظری 76 گل‌های استقلال را وارد دروازه ابومسلم کردند.

ابومسلم پیش از این تیم‌های پیکان و صبای قم که در لیگ برتر فوتبال حضور دارند را از گردونه مسابقات جام حذفی حذف کرده بود.

آبی‌های پایتخت که پیش از این با پیروزی‌ پرگل مقابل سایپا در جام حذفی به برتری رسیده بودند، در این مرحله با ابومسلم روبه‌رو شدند.

هادی برگی‌زر، سرمربی ابومسلم قبل از شروع مسابقه مدعی حذف استقلال به عنوان سومین تیم لیگ برتری شده بود،اما آبی‌ها با 5 گل نماینده مشهدی را بدرقه کردند.

البرز حاجی‌پور قضاوت این دیدار را به عهده داشت که به امیرحسین صادقی و آرزه از استقلال و فرزاد حمیدی، علی ‌حق‌دوست و میثم رضاپور از ابومسلم کارت زرد نشان داد.

استقلال با پیروزی در این دیدار باید در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال به مصاف سپاهان اصفهان برود. میزبان این دیدار با قرعه‌کشی مشخص خواهد شد.

* ترکیب استقلال تهران:

سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، حسن اشجاری، علی حمودی، جواد نکونام، جی‌لوید ساموئل، میثم بائو (46- مجتبی جباری) ، فرزاد حاتمی، خسرو حیدری (68- ویسنته ارزه کاماچو) و عباس محمدرضایی (58- آرش برهانی)

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

* ابومسلم خراسان:

امید غلامی، مرتضی غلامعلی تبار، محسن نیسانی، فرزاد حمیدی، مرتضی فلاحتی، علی حق‌دوست،‌ محسن آذرباد (74- حجت ‌زادمحمود)، جواد ضیغمی،‌ میثم رضاپور، هادی اصغری (57- داود دانش دوست) و یونس شاکری

سرمربی: هادی برگی‌زر


ویدیو : جشنواره گل آبی ها در آزادی