جزییات جنایت هولناک در شهریار : معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان ...


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران، جزئیات جنایت هولناک در شهرستان شهریار را به خبرنگار ما اعلام کرد. خبرگزاری مهر: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران، جزئیات جنایت هولناک در شهرستان شهریار را به خبرنگار ما اعلام کرد.

 عصر روز شنبه مورخ چهارم خردادماه جاری، پیمان(قاتل) با یک سمند وارد خیابان هشتم شرقی فاز یک اندیشه شده و پس از جرو بحث با هدایت و سوسن به بیرون از مغازه آمده و با فریاد می گوید که هدایت و سوسن 8 میلیون تومان من را نمی‌دهند و اگر پول هایم را ندهند آن‌ها را می‌کشم.

پس از این داد و فریادها به سمت سمندش رفته و اسلحه کلاشینکف را برداشته و در خیابان 4 گلوله به سوسن می زند. سپس در برابر چشمان پسر چهار ساله این زن و شوهر، هدایت را نیز با 8 گلوله هدف قرار می‌دهد،.وی سپس تفنگ را به زیر چانه خود چسبانده و شلیک می کند.

تصاویر این جنایت هولناک توسط تلفن همراه ناظرین حادثه ثبت و پخش شده است.                  
                                           
جنایت شهریار , فیلم جنایت شهریار , جنایت هولناک در یافت آباد برای ازدواج بادختر موردعلاقه
                تصویری از فیلم منتشر شده از جنایت شهریار - خرداد 92                

در این زمینه سرهنگ علی اوسط کوهستانی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران به تشریح جزئیات این حادثه پرداخت و اظهار داشت: قاتل با این زن و شوهر مشکل مالی داشته است که به این دلیل به آنها مراجعه می کند، در ابتدا درگیری فیزیکی بین آنها رخ می دهد و در نهایت نیز قاتل با استفاده از اسلحه، زن و شوهر مورد اصابت گلوله قرار می دهد که منجر به وقوع این حادثه هولناک می شود.

این مسئول در پاسخ به سوال خبرنگار ما در مورد زمان حضور پلیس در صحنه جنایت، عنوان کرد: بعد از درگیریها و زمانی که شلیک به هر سه نفر صورت گرفته بود، ناظرین حادثه با پلیس تماس گرفته و ماموران نیز بلافاصله در محل حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: زمان حضور پلیس در محل حادثه، هر سه نفر زنده بودند که زن در مسیر انتقال به بیمارستان فوت کرد اما شوهر همچنان زنده و در بیمارستان بستری است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: قاتل نیز چند روز بعد از وقوع حادثه، جان باخت.

وی افزود: مردی که مورد اصابت گلوله از سوی قاتل قرار گرفته است، هم اکنون در بیمارستان بستری است و بازجویی از وی منوط به اجازه پزشک است  چراکه از نظر روحی و جسمی در شرایط ویژه ای قرار دارد، به همین دلیل تحقیقات از این فرد هنوز آغاز نشده است.

سرهنگ کوهستانی بیان کرد: با توجه به اینکه منابع آگاه حادثه یا فوت شده و یا در شرایطی نیستند که بتوانند اطلاعاتی از این حادثه در اختیار پلیس قرار دهند، پرونده در مرحله بررسی و تحقیقات قرار دارد و هنوز به جای نرسیدیم.


ویدیو : جزییات جنایت هولناک در شهریار