جزییات جلسه شورای عالی اصلاح‌ طلبان : رئیس روابط عمومی و عضو هیات رئیسه شورای ...


رئیس روابط عمومی و عضو هیات رئیسه شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی آخرین اخبار جلسه امشب هیات رئیسه شورای عالی را تشریح كرد. تابناک: رئیس روابط عمومی و عضو هیات رئیسه شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی آخرین اخبار جلسه امشب هیات رئیسه شورای عالی را تشریح كرد.

الهام فخاری در رابطه با جزییات جلسه امشب هیات رئیسه شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان گفت: در جلسه كه با حضور همه اعضای هیات رئیسه برگزار شد، موارد مختلفی از جمله جزییات لیست اصلاح طلبان در تهران، چگونگی تنظیم اولویت های لیست، نحوه توجه به اقشار و بخش های اجتماعی و زمینه رای بحث و تبادل نظر شد.

وی در پاسخ به سئوالی درباره ی نهایی شدن لیست اصلاح طلبان در تهران، گفت: لیست تهران هنوز نهایی نشده است. در رابطه با لیست اصلاح طلبان در تهران جمع بندی مناسب و کار کارشناسی ارزنده ای صورت گرفته، با این همه هنوز به مرحله نهایی كه معرفی لیست ٣٠ نفره تهران خواهد بود نرسیدیم. تلاش همه بر ایجاد هماهنگی و انسجام برپایه ائتلاف ارزشمند سال ۹۲ بوده و با یاری خدا به ثمر خواهد نشست. همچنین در زمینه چگونگی دعوت مردم به شرکت فعال در انتخابات مجلس خبرگان تبادل نظر صورت گرفته است .

وی ادامه داد: با همه تنگناها در انتخاب كاندیداهای نهایی ، خوشبختانه همه استان ها و حوزه های انتخابی به تدریج لیست های انتخابی خود را اعلام می كنند و ان شاالله در روزهای آینده شاهد خبرهای خوبی از اتحاد همه حامیان دولت و اصلاح طلبان در استان ها به ویژه در تهران خواهیم بود.

عضو هیات رئیسه شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان تاكید كرد: از مردم می خواهیم به شایعات انتخاباتی درباره لیست ها توجه نكنند و اخبار درست را از منابع رسمی دنبال كنند.

فخاری در ادامه با دعوت از همه اقشار و آحاد مردم برای شركت در راهپیمایی ٢٢بهمن، تصریح كرد: شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان از همه مردم شریف ایران دعوت می نماید تا در راهپیمایی ٢٢ بهمن ضمن تجدید بیعت با ارزش ها و آرمان های اصیل انقلاب اسلامی زمینه حضور حداكثری، پرشور و افتخارآفرین در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان را فراهم كنند.


ویدیو : جزییات جلسه شورای عالی اصلاح‌ طلبان