جزییات آزادی «مهدی هاشمی»/ ملک 10 میلیاردی «پدر» سند آزادی فرزند : اعلام جزییات ...



اعلام جزییات آزادی «مهدی هاشمی»/ ملک «پدر» سند آزادی فرزند

وکیل مدافع «مهدی هاشمی» گفت که آزادی موکلش از طریق تودیع وثیقه 10 میلیارد تومانی صورت گرفته است. فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یک‌شنبه شب پس از حدود سه ماه بازداشت موقت از زندان اوین آزاد شد.

 

جزییات جنایت در شهرک آزادی , سینما آزادی , هتل آزادی

اولین تصویر از «مهدی هاشمی» در کنار خانواده، پس از خروج از زندان

سیدمحمود علیزاده طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه مهدی هاشمی با صدور قرار وثیقه 10 میلیارد تومانی از سوی بازپرس آزاد شده است، گفت: سند ملک حدودا 1000 متری واقع در دزاشیب متعلق به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که در دهه 50 یعنی قبل از انقلاب خریداری شده و بعدها به هشت واحد آپارتمانی برای فرزندان و بستگان ایشان تبدیل شد به عنوان وثیقه نزد مقامات دادسرا تودیع شده است.

وی افزود: مهدی هاشمی با این قرار آزاد شده و این آزادی تا زمانی است که پرونده به دادگاه ارسال شود و دادگاه حکم قطعی صادر کند.

علیزاده طباطبایی در مورد اتهاماتی که برخی سایت‌ها با تعداد مختلف به مهدی هاشمی منتسب کرده‌اند، گفت: هنوز کیفرخواست صادر نشده تا ببینیم اتهامات مهدی هاشمی چیست و من که وکیل او هستم هنوز از این اتهامات خبر ندارم.

پایگاه اطلاع رسانی دادستانی تهران شامگاه یک‌شنبه در خبری در این باره اعلام کرد که «مهدی هاشمی» پس از تکمیل تحقیقات و با تودیع وثیقه مناسب از زندان آزاد شده است.

غلامحسین اسماعیلی رییس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور نیز در گفت و گو با خبرنگار حقوقی ایسنا با تایید خبر آزادی مهدی هاشمی گفت که آزادی وی بر اساس تصمیمات مقامات قضایی و با ارائه وثیقه انجام شده است.

وی افزود: مهدی هاشمی شامگاه روز یک‌شنبه از زندان اوین آزاد شد.

به گزارش ایسنا، مهدی هاشمی فرزند آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی شامگاه روز یک‌شنبه 2 مهرماه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) پس حدود 3 سال زندگی در لندن وارد تهران شد و در کمتر از 24 ساعت پس از بازگشت، به دادسرای اوین مراجعه و در نهایت بازداشت شد./ایسنا

 


ویدیو : جزییات آزادی «مهدی هاشمی»/ ملک 10 میلیاردی «پدر» سند آزادی فرزند