جزئیات حادثه خیابان فاطمی/ بیمارستان سجاد وظیفه تشکیلاتی نداشته است : سخنگوی ...



حادثه تیراندازی ظهر امروز خیابان اشراقی ا , خدمات الکترونیک شهر خیابان فاطمی , حادثه در بیمارستان چمران

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به حادثه تصادف زنی ۴۴ ساله در خیابان فاطمی گفت: بیمارستان سجاد وظیفه تشکیلاتی نداشته و تنها بر اساس وظیفه اخلاقی در صحنه حاضر شده است.

  ایرج حریرچی در نشست خبری در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در رابطه با حادثه میدان فاطمی و مصدوم شدن خانمی 44 ساله بر اثر تصادف اظهار داشت: به نظرم در مورد این حادثه ابتدا باید دقت کرد که چرا این تصادف پیش آمده است و خودروها با چه سرعتی در حال حرکت بوده که در اثر برخورد دو ماشین خانمی 44 ساله دچار خونریزی زیاد شده است.

وی افزود: بیمارستان سجاد در حوالی محل حادثه بوده است که ساعت 14:40 دقیقه این تصادف رخ داده و 14:45 دقیقه با اورژانس تماس گرفته شده است که 7 دقیقه پس از حادثه پرسنل بیمارستان سجاد بر سر صحنه حاضر شده و تا ساعت 18:45 دقیقه در بیمارستان احیای مصدوم ادامه داشته است.

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه میزان خونریزی مصدوم بسیار جدی بوده است، گفت: حاضر شدن پرسنل بیمارستان سجاد 7 دقیقه پس از حادثه زمان مناسبی بوده و  رئیس بیمارستان خودش لوله‌گذاری برای مصدوم را انجام داده ولی متأسفانه بیمار فوت کرده است که این نشانه ضعف بیمارستان نیست و قصوری در کار نبوده است.

به گفته وی، بیمارستان سجاد وظیفه تشکیلاتی نداشته و تنها بر اساس وظیفه اخلاقی در صحنه حاضر شده است و 4 نفر از پرسنل بیمارستان شامل پرستار احیا و سرپرست اورژانس در محل حضور یافته‌اند.

حریرچی ادامه داد: آمبولانسی که بیمار را به بیمارستان منتقل کرده، آمبولانس بیمارستانی بوده و این مسئله را کتمان نمی‌کنیم که شاید با بیمارستان تماس گرفته شده و پرسنل آن پاسخ داده‌اند که ابتدا باید پلیس و اورژانس به محل حادثه برسد البته این مسئله که گفته شده است مصدوم یک ساعت بر زمین مانده را تأیید نمی‌کنم چرا که 7 دقیقه پس از حادثه بیمارستان خصوصی خدمات لازم را ارائه کرده است.

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: اینکه گفته شود بیمارستان تا 500 متر شعاع خود را باید تصادفات را پوشش دهد یا آماده خدمت باشد را تأیید نمی‌کنم چرا که این مسئله بر عهده اورژانس بوده و بیمارستان بر اساس وظیفه اخلاقی وارد عمل می‌شود.

 

 اخبار اجتماعی  - فارس


ویدیو : جزئیات حادثه خیابان فاطمی/ بیمارستان سجاد وظیفه تشکیلاتی نداشته است