جزئیات ثبت نام قبولی های پیام نور :     ثبت نام پذیرفته شدگان فراگیر و آزمون ...



 

 

پیام قبولی زیارت , پیام رسان لبخند , پیام نور


ثبت نام پذیرفته شدگان فراگیر و آزمون سراسری سال 90 دانشگاه پیام نور استان تهران در سه مقطع کارشناسی اعلام و بر این اساس، ثبت نام از یکشنبه آینده آغاز می شود.

به گزارش مهر، دانشگاه پیام نور استان تهران جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان آزمونهای فراگیر و سراسری سال 90 را در واحدهای ادغام شده اعلام کرد.

بر این اساس، تاریخ ثبت نام تمام پذیرفته شدگان جدیدالورود در مقاطع مختلف تحصیلی به این شرح است.

 

تاریخ ثبت نام پذیرفته شدگان فراگیر و سراسری پیام نور استان تهران

ردیف بازه زمانی نوع پذیرفته شدگان
1 27 تا 31 شهریورماه مقطع کاردانی به کارشناسی فراگیر
2 // مقطع کارشناسی فراگیر
3 // کارشناسی ارشد فراگیر
4 1 تا 5 مهرماه پذیرفته شدگان رسمی مقطع کارشناسی
5 // پذیرفته شدگان رسمی مقطع کارشناسی ارشد

 

طبق اعلام دانشگاه پیام نور استان تهران، مدارک مورد نیاز پذیرفته شدگان آزمون فراگیر سال جاری به این شرح است:

دوره فراگیر کارشناسی

پذیرفته شدگان می توانند تنها در کد قبولی اعلام شده در نیمسال نخست تحصیلی 91-90 در مرکز و رشته قبولی روزهای 27 تا 31 شهریورماه ثبت نام کنند.

پذیرفته شدگان رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی پس از شرکت در آزمون عملی و قبولی در آن مجاز به ادامه تحصیل هستند و ثبت نام این گروه پس از قبولی در آزمون از نیمسال دوم 91 -90 خواهد بود.

دوره فراگیر کارشناسی ناپیوسته

پذیرفته شدگان این دوره که داری مدرک کاردانی مورد تایید وزارتخانه های علوم یا بهداشت هستند، می توانند تنها در کد قبولی اعلام شده در روزهای 27 تا 31 شهریورماه ثبت نام کنند.

پذیرفته شدگانی که مدرک کاردانی آنها فاقد معدل است، می بایست نسبت به ارائه گواهی دانش آموختگی دارای معدل در مقطع کاردانی اقدام کنند.

دوره فراگیر کارشناسی ارشد

پذیرفته شدگانی که دارای مدرک کارشناسی مورد تایید وزارتخانه های علوم یا بهداشت هستند، می توانند در کد قبولی اعلام شده در نیمسال نخست تحصیلی 91 -90 در مرکز و رشته قبولی در روزهای 27 تا 31 شهریورماه ثبت نام کنند.

پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی نیستند، می بایست اصل گواهی دانش آموختگی تایید شده توسط دانشگها یا موسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی را ارائه کنند..../تحلیل:عصرایران


ویدیو : جزئیات ثبت نام قبولی های پیام نور