جذب زنان مطلقه با شگرد روانشناسی منحرف : سركرده فرقه با سوءاستفاده از مشكلات ...


سركرده فرقه با سوءاستفاده از مشكلات روحى و خانوادگى افراد و وعده‏‌هاى واهى، به مرور باعث متلاشی شدن بنیان برخى از این خانواده‏‌ها شده كه در این راستا شاكیانى نیز وجود دارند. خبرگزاری ایسنا: سركرده فرقه با سوءاستفاده از مشكلات روحى و خانوادگى افراد و وعده‏‌هاى واهى، به مرور باعث متلاشی شدن بنیان برخى از این خانواده‏‌ها شده كه در این راستا شاكیانى نیز وجود دارند.

 با پیگیری‌های انجام شده توسط دستگاه‌های نظارتی و قضایی،عوامل فرقه نوظهور «ریكى» شناسایی و سركرده آن به نام (ب-پ) دستگیر شد.

از جمله اهداف این فرقه وارداتی، انحراف افكار و ترویج عقاید ضددینى و سكولار، اشاعه فحشا با عناوین همسویى، مدیتیشن (تمركز)، ریلكسیشن (آرام‏سازى)، سكسولوژى (سكس درمانى) و... بوده كه رئیس فرقه نزد افرادی چون پاتریك زیگلر، كترین رایسون، اولى گابریل سن و رودكوكس در مالزى و تركیه این تعالیم را فرا گرفته و در تهران، مازندران و گلستان با همكارى تعدادى مدرس تبلیغ مى‏ كرده است.

نام‏برده در تبلیغ با به كارگیرى تكنیك‏ هاى موجود در روانشناسى و تلقین كه بر اثر قدرت بیان بالا در روح، ذهن و روان افراد مى‏ گذاشت، فرد را تحت عنوان تخلیه و آرامش وادار به ابراز گناهان خود در میان جمع مى ‏كرد.

ب-پ از سال 86 فعالیت فرقه‏ اى را در سارى آغاز و تاكنون بیش از دو هزار نفر در سطح كشور و بیش از 150 نفر در سطح استان جذب وی شدند كه اكثر آنان مونث و غالباً مطلقه هستند.

سركرده فرقه با سوءاستفاده از مشكلات روحى و خانوادگى افراد و وعده‏ هاى واهى، به مرور باعث متلاشى ‏شدن بنیان برخى از این خانواده‏ ها شده كه در این راستا شاكیانى نیز وجود دارند.

شگرد فرقه «ریكى» براى جذب افراد

فرقه «ریكى» براى جلب اعتماد و جذب بیشتر بانوان متقاضى شركت در كلاس‏هاى خود، آنان را به ثبت‏ نام همسران شان ترغیب مى‏ كرد تا علاوه بر درآمد بیشتر، با ایجاد اعتماد، پوششى بر روابط آزاد انان در كلاس‏ها باشد. هم‏چنین بعضى از مسترها «مربیان» با آموزش همسران یا محارم خود از حضور ایشان در جلسات بهره برده و در صورت درخواست متقاضى، لمس توسط همكار مستر صورت مى‏ گرفت.

اكثر شركت‏ كنندگان در جلسات فرقه داراى اعتقادات دینى ضعیفى بوده و این‏گونه اقدامات فرقه به منظور شرعى جلوه دادن كلاس‏ ها بوده است. برخلاف القاى مسترها بر عدم تماس بدنى، اكثر حركات فرقه نیاز به تماس بدنى مستر با شركت‏ كنندگان داشته است.

مختلط بودن جلسات آموزشى و جاذبه‏ هاى جنسى یكى از دلایل اقبال افراد فریب خورده به این فرقه بوده است.

فرقه «ریكى» با جذب افراد معتبر از جامعه پزشكى و مشاوران روانشناس سعى در اعتباربخشى به فعالیت‏‌هاى فرقه‏ اى خود داشت و از طریق تبلیغ چهره به چهره افراد نیز اقدام به جذب افراد انجمن‏ هاى ترك اعتیاد كرده است.   


ویدیو : جذب زنان مطلقه با شگرد روانشناسی منحرف