جدیدترین ممنوع التصویری به جرم «انتقاد» : بهامین تورانی مجری برنامه زنده توپ ...


بهامین تورانی مجری برنامه زنده توپ در شبکه شما به دلیل انتقادهای تندی که علیه تیم ملی داشت، گویا خانه نشین شده است. خبر آنلاین:  بهامین تورانی مجری برنامه زنده توپ در شبکه شما به دلیل انتقادهای تندی که علیه تیم ملی داشت، گویا خانه نشین شده است.

 این مجری، در برنامه ای که هفته گذشته اجرا کرد، به انتقاد شدید از کارلوس کروش پرداخت و جملاتی چون «برای من بزرگ نیستی»، «داری با رحمتی تسویه حساب شخصی می کنی»، «منافع خاص داری»، «یکی نیست به کروش بگوید جایگاه تو این نیست»، «به مربی ایرانی توهین می کند»، «جو را جوری درست می کند که وقتی تیم ملی گوام را می برد انگار قهرمان ملی است» و... او همچنین با انتقاد شدید از دن گاسپار که البته اشتباه نام او را «گاسپارف» خطاب می کرد، گفت: « یک سؤال دارم درباره دن گاسپاروف(!) که امیدوارم مسئولان به آن جواب دهند. زمانی که رحمتی از بازی های ملی خداحافظی کرد، دانیال داوری و رحمان احمدی ذخیره او بودند.

 علیرضا حقیقی خیلی اوقات اصلا به تیم ملی دعوت نمی شد. درخشش احمدی با سیوهایش ما را به جام جهانی برد. دن گاسپارف در همین برهه حقیقی را به لیگ 2 پرتغال می برد و سپس می شود گلر فیکس تیم ملی ما. اگر حقیقی خوب بود چرا بعد از رحمتی بازی نمی کرد، اگر خوب نبود چطور گلر فیکس تیم ملی شد.»

او همچنین حرف های تند دیگری زد و به حمایت از مهدی رحمتی پرداخت. این اظهارات جنجالی او هر چند با واکنش مسئولان تیم ملی روبرو نشد اما باعث جنجال سازی شد. علیرضا حقیقی دروازه بان تیم ملی که پس از شنیدن این اظهارات، ترجیح داد پاسخی در این باره ندهد، تنها گفت: «این موضوع را از مجرای قانونی پیگیری می کنم.»

اظهارات او حتی باعث شد تا مسئولان برنامه ورزشی توپ هم نسبت به آن واکنش نشان دهند. حتی آخرین خبرها از خانه نشینی موقت این مجری تلویزیونی خبر می دهد. علی صادقی تهیه کننده برنامه توپ درباره انتقادهای بی سابقه تورانی روی آنتن زنده برنامه اش می گوید: «در لحظاتی که او انتقاد می کرد، متاسفانه واکی تاکی ما قطع شده بود و ارتباطی با تورانی نداشتیم. در همان لحظات بود که او چنین حرف هایی را زد...» حرف هایی که فعلا باعث شده تا این مجری تلویزیونی موقتا خانه نشین شود. بی شک با شکایت حقیقی، گاسپار و کروش از این مجری تلویزیونی دردسرهایی برای او درست خواهد شد. البته صادقی اعلام کرد که امیدوار است شکایتی در کار نباشد.


ویدیو : جدیدترین ممنوع التصویری به جرم «انتقاد»