جدیدترین بهانه‌جویی برای ضربه زدن به ایران : عربستانی‌ها در جدیدترین بهانه‌جویی‌هایشان ...


عربستانی‌ها در جدیدترین بهانه‌جویی‌هایشان حضور همزمان AFC و هیئت امنیت بین‌الملل را مشکوک دانسته است! خبرگزاری فارس: 9 روز مانده به رای نهایی AFC درباره اختلافات فوتبالی ایران و عربستان درباره برگزاری بازی‌ها در کشور دیگر امروز رسانه سعودی‌ها در اقدامی جدید سعی بر آن داشته تا به هر نحوی ایران را تخریب کند.

روزنامه الشرق الاوسط  امروز در گزارشی بلند بالا شروع به ادعاهایی کرده است که مهمترین آن حضور مدیران امنیتی یوفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا همزمان با هئیت امنیت بین‌الملل در ایران مشکوک دانسته و از آن انتقاده کرده است.

جلسه مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ایران با حضور شاهین رحمانی مسئول کمیته امنیت AFC و مارک تیمر مدیر امنیت اتحادیه فوتبال اروپا که روز گذشته در تهران برگزار شد باعث نگرانی عربستانی‌ها شده است.

در این گزارش به شدت ورزشگاه‌های ایران را دارای نقص و کمبود جلوه داده است و همه این ها را دارای علامت سوال دانسته است!

البته این روزنامه عربستانی به حضور همزمان AFC و هئیت امنیت بین‌المللی در ایران که به زعم خودش مشکوک است، اکتفا نکرده بلکه به تصمیم هیئت امنیت بین‌المللی که تنها قرار است از ورزشگاه‌های تهران ملاقات کند معترض بود زیرا مدعی بود که این هیئت باید از شهرهای دیگر مانند تبریز و اصفهان ملاقات کند زیرا این هیئت در هفته گذشته روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از دو شهر ریاض و جده ملاقات کرده است.


ویدیو : جدیدترین بهانه‌جویی برای ضربه زدن به ایران