جدیدترین اخبار از کلاهبرداری 4000 میلیاردی / دستگیری 2 متهم اصلی پرونده شرکت ‌ورمی کمپوست :



جریان پرونده کلاهبرداری میلیاردی کرمانشاه , جدیدترین اخبار , کلاهبرداری شرکت بادران

 

اخبار اجتماعی - دستگیری 2 متهم اصلی پرونده شرکت ‌ورمی کمپوست

معاون دادستان عمومی و انقلاب کرج گفت: دو نفر از متهمان اصلی پرونده شرکت ‌کمپوست ورمی با هویت «الف.ش» و «م.ش» که پدر و پسر هستند در ملارد دستگیر شدند.

علی صمدی در گفت‌و گو با ایسنا ، گفت: این افراد اکنون در دادسرای ملارد در بازداشت موقت بسر می‌برند.

وی افزود: تا اواخر این هفته این دو متهم به دادسرای عمومی و انقلاب کرج منتقل می‌شوند تا روند رسیدگی به پرونده آن‌ها در این دادسرا پیگیری شود.

صمدی خاطرنشان کرد: تاکنون سه هزار شاکی در ارتباط با کلاهبرداری این شرکت شناسایی شده‌اند که بدون شک تعداد مالباختگان بیش از این تعداد است.

وی افزود: این سه هزار نفر بیش از 100 میلیارد تومان در این شرکت سرمایه گذاری کرده‌اند که کمترین آن‌ها سه میلیون و بیشترین مبلغ سرمایه‌گذاری یک میلیارد تومان بوده است.

معاون دادستان عمومی و انقلاب کرج یادآور شد: پرونده شرکت ورمی کمپوست ملی است؛ چرا که به جز استان البرز شاکیانی از سایر استان‌های کشور از جمله لرستان، گیلان و مازنداران نیز دارد.

وی ادامه داد: محل کار این متهمان در 45 متری گلشهر پلمپ شده است و دستور توقیف اموال آنها صادر شده و حساب های بانکی این افراد مسدود شده است.

صمدی تاکید کرد: اعضای این شرکت محلی را در ملارد اجاره کرده بودند و سبدهای کمپوست‌های ورمی را در آنجا نگهداری می‌کردند.

سرپرست دادسرای جنایی کرج در پایان گفت: در تلاش هستیم بتوانیم با فروش کمپوست‌های باقیمانده این شرکت در ملارد، بخشی از اموال مالباختگان را به آنها بازگردانیم.
اخبار اجتماعی - ایسنا


ویدیو : جدیدترین اخبار از کلاهبرداری 4000 میلیاردی / دستگیری 2 متهم اصلی پرونده شرکت ‌ورمی کمپوست