جدایی پژو از ایران خودرو! : طنز ) جدایی پژو از ایران خودرو!  قاضی: آروم باشید ...



ایران خودرو , نمایندگی ایران خودرو , سایت ایران خودرو

طنز ) جدایی پژو از ایران خودرو!

 
قاضی: آروم باشید لطفا خانم. گریه نکنید و حرفتون روبزنید. اینطوری که شما صحبت می‌کنید من چیزی متوجه نمی‌شم.


206 گلی: هق هق هق (صدای گریه) آقای قاضی به‌خدا من دوسش دارم، عاشقشم، ولی به من بی توجهی می‌كنه. من می‌دونم همش زیر سر این فولکس واگن و بنزه. این گور به گور شده‌ها تا پاشون به ایران باز شد این آقا هوا برش داشت. من این همه از کشور خودم، از ایفل رویایی و خیابون‌های زیبای شانزلیزه نگذشتم که بیام اینجا و این آقا هر روز با یکی مذاکره داشته باشه و عذابم بده.


قاضی: این طوری که پیداست پژوی قانع و بسازی هم هستین. تازه SD هم هستین. هیچ کاری نکردین که باعث آزار شوهرتون بشه؟


206 گلی: نه جناب قاضی. هر کاری برای بهتر شدنم کردم. رینگ اسپرت انداختم، سپرامو رنگی که دوست داره زدم. ولی وقتی میاد گاراژ حتی یه نگاه هم نمی‌کنه بهم. دیگه روغن موتورم به اینجام رسیده. هق هق هق (صدای گریه بلندتر)


قاضی: آقای آریوپیکان. شما بگو چرا با این خانوم چنین رفتاری دارین؟ مگه چیکار کرده؟
آریوپیکان: آقای قاضی نمی‌تونم دیگه با ادا اطواراش بسازم. هر روز یه بامبولی سر هم می‌کنه که ازم پول بگیره. هر چی گفتم من تو رو همین‌طور که هستی ساده و بی رنگ و جلا دوست دارم. هی فکر کرد دروغ می‌گم و چشمم دنبال یکی دیگه است.


206 گلی: هق هق هق (صدای گریه)... خخخخخخ (صدای گرفتن بینی)
آریوپیکان: بعله آقای قاضی. داشتم می‌گفتم. سر همین


 قر و فراش هر چی داشتم و نداشتم به پاش ریختم ولی بازم ازم پول خواست و گفت مهریه شو میذاره اجرا. منم که سر این جریانات کمپین نه به خودروی صفر پولی نداشتم ولی مراعاتمو نکرد. حالا هم اگه قراره مهریه شو بدم طلاق بگیریم خیلی بهتره.


206 گلی: به‌خدا آقای قاضی من فقط می‌خواستم که بیشتر بهم توجه کنه. وگرنه اگه دنبال پول بودم که همون فرانسه می‌موندم. راستش یه مشکل دیگه‌ای هم هست که نتونستم تا الان بگم. مدرکی دارم که نمی‌تونه طلاقم بده و اگه ادامه بده مجبورم روش کنم.


آریوپیکان: چه مدرکی ضعیفه؟ تو چی داری که می‌خوای بگی؟ تو هیچی نداری. آقای قاضی دروغ می‌گه. باورش نکنین. تو هم حق نداری حرف بزنی زن.


قاضی: یعنی چی آقا که دروغ میگه؟ بذارین حرفشونو بزنن. بفرمایید خانوم.
206 گلی: آقای قاضی. این جواب آزمایشم رو ببینید.


آریوپیکان: چی گفتی؟ آزمایش؟ چرا زودتر نگفتی؟
206 گلی: تو اصلا به من فرصت حرف زدن نمی‌دی. چندین بار خواستم باهات حرف بزنم و تو گفتی خسته‌ام، خوابم میاد.


آریوپیکان: درگیر گرفتن وام 25 میلیونی واسه خودرو بودم عزیزم. این کمپین و داستاناش اعصاب برام نذاشته. حالت خوبه الان؟ میشه اسمشو من انتخاب کنم؟


206 گلی: خسته نباشی آقا. بله که میشه. چه اسمی دوست داری؟
آریوپیکان: اسمشو بذاریم پژو وانت...
 
پی نوشت:
با به نتیجه رسیدن مذاکرات و باز شدن درب‌های تجارت خارجی به روی ایران و از سوی دیگر با تمایل شرکت‌های بزرگ خودروسازی جهان برای ورود به بازار تشنه خودروی ایران، پژو  به شدت خود را در تنگنا می‌بیند.


هفته گذشته مدیرعامل پژو تهدید کرده است که جزییات مذاکره با ایران‌خودرو را علنی و برخی اسناد در این رابطه را افشا می‌کند تا هم پاسخ رسانه‌های داخلی ایران را داده باشد و هم شرکت ایرانی را به شدت تحت فشار قرار دهد.


هر چند با توجه به مواضع دو طرف، گمان می‌رفت ایران‌خودرو و پژو از یکدیگر دور شوند، اما با توجه به اظهارات جدید مقامات این دو شرکت، به ‌نظر می‌رسد فضای مذاکرات تلطیف شده است. آن‌طورکه روزنامه فیگاروی فرانسه به نقل از ژان فیلپکمار، معاون مدیر منطقه آفریقا و خاورمیانه گروه پژو سیتروئن عنوان کرده، پژو امیدوار است دوباره به بازار ایران بازگردد و در حال حاضر نیز آمادگی لازم برای امضای توافق با ایران‌ خودرو را دارد.  از آن سو اما مدیرعامل ایران‌خودرو نیز در گفت‌و‌گو با تسنیم گفته که شرکت پژو شروط ایران‌خودرو برای ادامه همکاری را پذیرفته است.‌


 اخبار  اقتصادی  -  قانون


ویدیو : جدایی پژو از ایران خودرو!