جدایی پورحیدری از استقلال شایعه است :       مظلومی :جدایی پورحیدری از استقلال ...



 

 

پورحیدری بزرگمرد استقلال , جدایی رامبد جوان و نگار جواهریان از شایعه تا واقعیت , منصور پورحیدری سرمربی استقلال

 

مظلومی :جدایی پورحیدری از استقلال شایعه است

مدیرسابق تیم فوتبال استقلال گفت :خبر جدایی منصور پورحیدری از تیم استقلال و حضور من در این تیم به عنوان سرپرست شایعه است.

غلامحسین مظلومی اظهار داشت : پیش از این با توافقاتی که با علی فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال داشته ام باعضویت درکمیته فنی و کمیته انضباطی درخدمت آبی پوشان قرارگرفته ام وقرارنیست درسمت سرپرست تیم ادامه فعالیت بدهم.

وی ضمن تکذیب خبر جدایی پورحیدری یادآور شد: توافق سرپرست تیم استقلال با یکی از باشگاه های اراک و جدایی وی از جمع پیشکسوتان استقلال صحت ندارد و امیدوارم که از وجود این مربی با سابقه به بهترین شکل ممکن در استقلال استفاده شود.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال تصریح کرد: در صورتی که پورحیدری تصمیم بگیرد برای ادامه فعالیت خود از استقلال جدا شود و به من برای جایگزینی وی پیشنهاد داده شود بدون شک از وی رخصت خواهم گرفت.

مظلومی در ادامه صحبت هایش درباره وضعیت تیم استقلال تاکید کرد: باتوجه به اینکه بازیکنان تیم استقلال در شرایط بدنسازی قرار داشتند کار آنها تا هفته سوم برای کسب نتایج دلخواه دشوار بود؛اما تصورمی کنم زمان موردنیاز برای بیرون آمدن از شرایط قبلی و همچنین هماهنگی آنها به اتمام رسیده است.

وی افزود: بازیکنان استقلال هم اکنون در آمادگی کامل جسمانی و روحی قراردارند و از این هفته باید شاهد بازی های زیبا و کسب نتایج مناسب این تیم باشیم.


ویدیو : جدایی پورحیدری از استقلال شایعه است