جدایی حرفه ای بنیامین بهادری پس از 7 سال : بنیامین بهادری، خواننده پرطرفدار ...


بنیامین بهادری، خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ که از سال 85 همکاری هنری‌اش را با محسن رجب‌پور (مدیر برنامه موفق موسیقی) آغاز کرده بود، تصمیم دارد پس از چندین سال همکاری از مدیرعامل ترانه شرقی جدا شود. شبکه ایران: بنیامین بهادری، خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ که از سال 85 همکاری هنری‌اش را با محسن رجب‌پور (مدیر برنامه موفق موسیقی) آغاز کرده بود، تصمیم دارد پس از چندین سال همکاری از مدیرعامل ترانه شرقی جدا شود.

این خواننده دراین باره گفت: بله بنده تایید می‌کنم، همکاری من و آقای رجب‌پور تغییر پیدا کرده است؛ اما جدا نشده‌ایم.

در واقع باید بگویم شکل همکاری‌مان تغییر پیدا کرده و از آن حالت انحصاری خارج شده است. وی درباره نوع همکاری جدید با آقای رجب‌پور اظهار كرد: آقای رجب‌پور دراین سال‌ها زحمات زیادی برای بنده کشیده‌اند و همه مسائل مربوط با بنیامین اعم از قراردادها، توافق‌نامه‌ها و... را انجام داده‌اند؛ اما این بار دیگر تصمیم گیرنده و مدیر برنامه گروه بنیامین نیستند و از این پس بنیامین با گروه خوب و موفقش تصمیم‌گیری خواهد کرد.

بنیامین بهادری , بیوگرافی بنیامین بهادری , بنیامین بهادری و همسر جدیدش

 این خواننده پاپ درباره علت جدایی اش از مدیر برنامه‌اش افزود: احساس کردم گروه بنیامین از پویایی افتاده است و به حالت یکنواختی در آمده به همین دلیل تصمیم داشتم یک مقدار فضا تغییر کند. البته این تغییرات ارتباطی با آلبوم جدید ندارد. بنیامین ادامه داد: من با آقای رجب‌پور دوستی قدیمی داشته و خواهیم داشت. امیدوارم هنرمندان و تهیه‌کننده‌های دیگر هم یاد بگیرند زمانی که یک دوره همکاری به پایان می‌رسد بدون کمترین آسیب و ناراحتی و حتی با خوشی فصل همکاری جدیدی را رقم بزنند. حالا ممکن است کمی محدودتر شود.

خواننده آلبوم بنیامین 85 تصریح کرد: آقای رجب پور دیگر مدیر برنامه و تهیه‌کننده آلبوم سوم بنیامین نیستند  و آلبوم سوم بنیامین هرگاه به سرانجام رسید با تهیه‌کننده جدیدش ارائه خواهد شد. این هنرمند همکاری جدید با شرکت «آوای هنر» را تکذیب کرد و افزود: درباره آلبوم سوم بنیامین هیچ مذاکره با اسم و شرکت نام برده انجام نشده است. وی درباره برگزاری کنسرت اظهار كرد: ان‌شاءا.. بعد از انتشار آلبوم در آینده نزدیک به زودی کنسرت بزرگی را در تهران اجرا خواهیم کرد.

بلند پروازی‌های بنیامین باعث این جدایی شد

محسن رجب‌پور، مدیرعامل شرکت فرهنگی - هنری ترانه شرقی و مدیر برنامه دو گروه موسیقی پرطرفدار آریان و بنیامین که تا به امروز کنسرت‌های پرمخاطبی را برای دوستداران این دو گروه بر پا کرده است در هفته گذشته با انتشار بیانیه‌ای در سایت ترانه شرقی پایان همکاری خود با بنیامین را اعلام کرد.

 با توجه به اینکه از ابتدا، فعالیت هنری بنیامین بهادری با ترانه شرقی آغاز شده بود و در گفت‌وگوی منتشر شده از همین سایت بنیامین علت این جدایی را یکنواختی برنامه‌هایش اعلام کرده بود، رجب‌پور در این باره گفت: بیانیه دادیم و خبری را که منتشر شده است، تایید کردیم؛ اما واقعیت این است که همین الان هم مردد هستم درمورد این موضوع حرف بزنم یا نه. اما برای من جالب است که چرا جامعه نسبت به این موضوع حساس برخورد می‌کند.


محسن رجب‌پور ادامه داد: شاید قیم بودن ما برای بنیامین یک جایی دست و پای بنیامین را بسته بود. من این کار را به دو علت انجام دادم یکی برای تجربه کردن بنیامین و دوم برای انجام کارهای بلند پروازانه‌اش. به نظر من بنیامین باید یک مدتی خودش فکر کند و بعد خودش تصمیم بگیرد تا درک و لمس واقعیت‌های این جامعه در این حوزه برایش راحت‌تر باشد. او تصمیم‌هایی داشت که من مانع آن می‌شدم؛ بعضی جاها خواسته کارهایی انجام دهد که من نگذاشتم.


ویدیو : جدایی حرفه ای بنیامین بهادری پس از 7 سال