جای خالی لیست استقلال برای چه کسی است؟ : پس از جذب بازیکنان مدنظر پرویز مظلومی، ...



لیست هدیه برای مردان , لیست بازیکنان استقلال , لیست استقلال

پس از جذب بازیکنان مدنظر پرویز مظلومی، حالا باشگاه استقلال یک جای خالی برای جذب بازیکن لیگ برتری دارد و دو بازیکن دیگر در سهمیه امید می‌تواند جذب کند. البته استقلالی‌ها می‌توانند سه بازیکن بزرگسال هم جذب کنند.

 شرایط استقلال را در فصل نقل و انتقالات ایده‌آل می‌داند: «با جاهای خالی که برای استقلال باقی مانده، دست ما برای ادامه فعالیت در فصل نقل و انتقالات باز است و هیچ گونه مشکلی نداریم. در حال حاضر فقط به دنبال یک بازیکن در پست مهاجم نوک هستیم تا خط حمله را تقویت کنیم. پر کردن یک سهمیه برای ما کاری ندارد اما ما آن را نگه داشتیم برای موارد خاص. می‌خواهیم یک سهمیه لیگ برتری‌مان را حفظ کنیم تا اگر در روزهای پایانی یکی از بازیکنان شاخص لیگ برتری با باشگاه خود به مشکل خورد یا تصمیم به جدایی گرفت، استقلال به سرعت بتواند برای جذب او وارد عمل شود.»


البته استقلالی‌ها همچنان پیگیر وضعیت مسعود حسن‌زاده هم هستند: «برای جذب مسعود حسن‌زاده با باشگاه ذوب‌آهن مکاتبه داشتیم و تا آخرین لحظه نقل و انتقالات هم صبر می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد تا این باشگاه را متقاعد کنیم. ترجیح ما این است که با یک بازیکن عالی داخلی خط حمله‌مان را تقویت کنیم.»

اخبار ورزشی - آی اسپورت

 


ویدیو : جای خالی لیست استقلال برای چه کسی است؟