جانم را برای پیروانی می‌دهم/ هر لحظه امکان مصدومیتم وجود دارد :     دروازه‌بان ...



 

 

طرحی برای ترمیم تخت خمشید وجود دارد , برای درمان قوزچه ورزش هایی وجود دارد؟ , آیا امکان تروربیولوژیک وجود دارد؟

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان اینکه امکان مصدومیت در هر لحظه برای بازیکنان وجود دارد،گفت: برای حضور در تیم امید آماده ام و جانم را برای پیروانی خواهم داد.

سیدمهدی رحمتی در مورد آخرین وضعیت حضورش در تیم فوتبال امید گفت: حضور در تیم امید یک وظیفه ملی است، ضمن اینکه من باز هم تاکید می‌کنم حاضرم جانم را برای غلامحسین پیروانی بدهم.

وی با بیان اینکه در صورت توافق باشگاه سپاهان مشکلی برای حضور در تیم فوتبال امید ندارد، در مورد اینکه استراحت کم و حضور در تورنمنت‌های متوالی باعث ایجاد مصدومیت نمی‌شود و از این موضوع نمی‌ترسید؟ تاکید کرد: مصدومیت جزئی از فوتبال است و هر لحظه ممکن است برای ما که بازیکنان حرفه‌ای هستیم چنین اتفاقی رخ دهد.

دروازه‌بان تیم ملی کشورمان اضافه کرد: پای من در بازی هفته گذشته سپاهان برابر نفت دقیقا همانجایی گیر کرد که باعث شد رباط صلیبی پای سوشا مکانی پاره شود. تنها باید تمرینات را دقیق‌‍تر انجام دهم تا جلوی مصدومیت گرفته شود. امیدوارم اصلا مصدوم نشوم تا بتوانم برای تیم امید در گواگجو و تیم بزرگسالان در جام ملت‌ها بازیکن موثر و مفیدی باشم.

وی با بیان اینکه شرایط تیم ملی روز به روز بهتر می‌شود اما تیم ملی برای بهتر شدن نیاز به بازی تدارکاتی با تیم‌های بزرگتر را دارد، اظهار داشت: بازیکنان ایران با روحیه بسیار بالا در مسابقات غرب آسیا به میدان خواهند رفت و این دیدارهای تدارکاتی می‌تواند باعث شود تیم ملی با شرایط بهتر و آمادگی بیشتر در مسابقات جام ملت‌ها به میدان برود.

رحمتی در پایان در مورد عملکرد نامطلوب سپاهان در فصل جاری گفت: همه از ما به عنوان قهرمان فصل گذشته انتظار زیادی دارند اما ما تنها نسبت 9 هفته نخست فصل گذشته 4 امتیاز کمتر کسب کرده ایم. قطعا با اضافه شدن بازیکنان مصدوم و کسب یکی-دو نتیجه مطلوب می‌توانیم بزودی در جمع تیم‌های مدعی قهرمانی بازگشته و ضمن ارائه بازی‌های خوب، نتایج قابل قبولی را هم کسب کنیم.


ویدیو : جانم را برای پیروانی می‌دهم/ هر لحظه امکان مصدومیتم وجود دارد