جالب ترین قبرستانهای جهان +عکس :   اگر می خواهید با قبرستانی که در آن به طور ...



 

اگر می خواهید با قبرستانی که در آن به طور مرتب فیلم برداری صورت می گیرد و با قبرستانی که خانه کارمندان و کارگران آن در خود قبرستان واقع شده است آشنا شوید این مطلب را مطالعه کنید.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، مرگ پایان زندگی تمامی موجودات زنده است و گریزی از این واقعیت نیست. معمولا انسانها پس از مرگ به مکانی به نام "قبرستان " منتقل شده و در آنجا دفن می شوند. در شهرها و روستاهای جهان می توان یک یا چند قبرستان کوچک و یا بزرگ را که مختص دفن اهالی است پیدا کرد. در این مطلب ما قصد داریم تا شما را با عجیب ترین قبرستانهای جهان آشنا کنیم.

 

جالب ترین های افغانستان و جهان , جالب ترین جزیره های جهان آپوراک , جالب ترین تبلیغات جهان

 

قبرستان " La Recoleta "

این قبرستان در شهر بوینس آیرس پایتخت کشور آرژانتین مدفن بسیاری از سیاستمداران و شخصیتهای مشهور در این گورستان دفن هستند. این قبرستان شبیه به یک شهر طراحی شده و دارای خیابانها و گذرهای فرعی بسیار زیادی است. در این گورستان خانه هایی نیز ساخته شده است که توسط افرادی که در قبرستان کار می کنند مورد استفاده قرار می گیرد. این افراد به نظافت و نگاهداری از قبرستان و محیط اطراف پرداخته و در قبرستان نیز زندگی می کنند.

 

عکس های جالب ترین و حیرت انگیزترین رستوران های جهان , جالب ترین های جهان , پرجمعیت ترین شهرهای جهان

 

قبرستان قدیمی یهودیان در پراگ

این قبرستان یکی از قدیمی ترین قبرستانهای جهان است و از سال 1439 میلادی تا سال 1787 میلادی فعال بوده است. نحوه قرار گرفتن سنگ قبرها و همچنین فاصله بین آنها از جمله نکات جالب به کار رفته در این قبرستان است. این قبرستان از جمله معدود قبرستان های یهودیان در جمهوری چک است که در زمان اشغال این کشور توسط نازی ها سالم باقی مانده است.

 

جالب ترین ها , ترسناک ترین فیلم جهان , زیبا ترین زن جهان

 

قبرستان " Green-Wood "

این قبرستان در شهر نیویورک آمریکا امروزه به یک جاذبه توریستی تبدیل شده است. چیزی در حدود 600 هزار نفر در این محل دفن شده اند و همچنین یادبود سربازان کشته شده در جنگ در این محل قرار دارد. بسیاری از افراد مشهور در شهر نیویورک که در نیمه دوم قرن 19 میلادی مثل پدر ، عمو و همسر اول "تئودور روزولت" ریس جمهور آمریکا و یا "ساموئل اف.بی مورس" مخترع امواج و اعلائم مورس که در این شهر زندگی می کردند در این گورستان به خاک سپرده شده اند.

 

پولدار ترین افراد جهان , ثروتمند ترین افراد جهان , قدیمی ترین کشور جهان

 

قبرستان و پارک یادبود " Forest Lawn "

این پارک و قبرستان مورد نطر در منطقه هالیوود در شهر لس آنجلس آمریکا قرار دارد. نمای ورودی زیبای این محل و همچنین وجود مدفن بسیاری از مشاهیر سینمای آمریکا از جمله نکات جالب ترین نکات در مورد این قبرستان است. هر ساله سکانسهای زیادی از فیلم های هالیوودی در این محل با حضور مشهورترین بازیگران جهان ضبط می شوند که این اقدام باعث جذب تعداد زیادی توریست به این مکان می شود.

 

ترسناک ترین فیلم تاریخ سینمای جهان , پرجمعیت ترین کشورهای جهان , سنگین ترین سایت جهان

 

قبرستان " Merry " در رومانی

این قبرستان مدفن بسیاری از شعرا و روشن فکرانی رومانیایی است که در طول سال های متعدد و پس ازمرگ در این محل دفن شده اند. در بالای مدفن بسیاری از این افراد در این قبر ستان تصویری از آنها و جملاتی از این افراد بر روی یک بدنه چوبی حک شده است. استفاده از این بدنه های چوبی نمایی زیبا به قبرستان داده است..../باشگاه خبرنگاران جوان


ویدیو : جالب ترین قبرستانهای جهان +عکس