جاستین گاتلین، یوسین بولت را شکست داد : جاستین گاتلین دونده آمریکایی با شکست ...


جاستین گاتلین دونده آمریکایی با شکست رقیب سرسختش یوسین بولت فاتح لیگ الماس رم شد. ایسنا: جاستین گاتلین دونده آمریکایی با شکست رقیب سرسختش یوسین بولت فاتح لیگ الماس رم شد.

جاستن گاتلین دونده آمریکایی موفق شد در دوی 100متر جایزه بزرگ رم با زمان 9 ثانیه و 94 صدم ثانیه از خط پایان عبور کند و یوسین بولت قهرمان 100 متر المپیک لندن را که تنها چند صدم ثانیه از او فاصله داشت را جای بگذارد.

این اولین شکست یوسین بولت پس از المپیک لندن محسوب می‌شود.

رکورددار جهان در رشته 100 متر و دارنده شش طلای المپیک پس از پایان این مسابقه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: "این شکست برای من به منزله تلاش بیشتر درطول فصل است.

هنوززمان زیادی تا پایان فصل باقی‌مانده است و من زمان زیادی دارم که خود را برای رقابت‌های قهرمانی جهان آماده کنم."

در حالی که پیش از مسابقه زمزمه‌های مصدومیت همسترینگ پای یوسین بولت به گوش می‌رسید این دونده جامائیکایی با رد این خبر گفت: " در طول مسابقه اصلا مصدومیت را حس نکردم. طبیعی است پس از مسابقه اندکی درد داشته باشم اما در طول مسابقه احساس دردی نداشتم."

از سوی دیگر گاتلین که تمام پنج مسابقه 100متر خود را در سال جاری با پیروزی پشت سر گذاشته است، بعد از غبله بر بولت گفت: " امسال از ابتدا تلاش کردم که عملکردم را روز به روز بهتر کنم. بولت یک اسطوره به تمام معنا است. او کارش را به خوبی بلد است و من در رقابت با او فقط تلاش کردم تا هر چه در توان دارم رو کنم."

مسابقه بعدی یوسین بولت در ماده 200 متر درلیگ الماس اسلو نروژ برگزار خواهد شد.

مسابقات لیگ طلایی نروژ آخرین مسابقه یوسین بولت قبل از مسابقات قهرمانی جهان است.


ویدیو : جاستین گاتلین، یوسین بولت را شکست داد