جاده چالوس 5 روز یکطرفه می‌شود : سرهنگ همایون شریفی اظهار داشت: با توجه به ...


سرهنگ همایون شریفی اظهار داشت: با توجه به حجم فزایند سفر در تعطیلات نوروز۹۲ و افزایش ظرفیت تردد محورهای مواصلاتی به منظور ارتقا ضریب ایمنی و ایجاد کشش و روانی ترافیک از ۲۴ اسفند ۹۱ تا ۱۶ فروردین ۹۲ محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور در جاده‌های کشور اعمال می‌شود. خبرگزاری مهر: سرهنگ همایون شریفی اظهار داشت: با توجه به حجم فزایند سفر در تعطیلات نوروز۹۲ و افزایش ظرفیت تردد محورهای مواصلاتی به منظور ارتقا ضریب ایمنی و ایجاد کشش و روانی ترافیک از ۲۴ اسفند ۹۱ تا ۱۶ فروردین ۹۲ محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور در جاده‌های کشور اعمال می‌شود.

وی افزود: بر این اساس عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها و جاده‌های اصلی برون شهری کشور ممنوع است.

وی گفت: همچنین در تمامی محورهای برون شهری که در ایام فوق ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می‌شود، عبور و مرور انواع تریلر، ‌ کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از این امر مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل از وسایل نقلیه فقط در راه‌هایی اعمال می‌شود که مقررات یکطرفه شدن عبور و مرور در آن‌ها اجرا می‌شود و یا ممنوعیت تردد در طول سال را دارند.

سرهنگ شریفی تصریح کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت کماکان در محور کرج – چالوس و بالعکس ممنوع خواهد بود.

وی اظهار داشت: تردد انواع وسایل نقلیه در محور کرج – چالوس در روزهای ۴، ۹، ۱۳، ۱۴ و ۱۶ فروردین سال ۹۲ از ساعت ۱۲ ظهر الی یک بامداد بعد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع خواهد بود.

وی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ روزهای فوق از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

فرمانده پلیس راه استان البرز تاکید کرد: رانندگان وسایل نقلیه‌ای که در طول مسیر محدودیت در حرکتند، موظفند به نحوی برنامه ریزی و تردد نمایند که قبل از ساعت اجرای محدودیت از جاده عبور کنند در غیر اینصورت از حرکت آنان جلوگیری بعمل می‌آید.

شریفی گفت: رانندگان وسایل نقلیه باربری و حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی هنگامیکه فاقد بار می‌باشند در محورهایی که محدودیت تردد تریلر، کامیون و کامیونت اعمال می‌گردد مجاز به تردد نمی‌باشند.


ویدیو : جاده چالوس 5 روز یکطرفه می‌شود