جاده های تنها ... +عکس : حضور در طبیعت بدون دوربین کاری بیهوده است. هر میزان ...


حضور در طبیعت بدون دوربین کاری بیهوده است. هر میزان که این زیبایی ها را با چشم ببینید بازهم وسیله ای نیاز دارید تا این مناظر را جاودانه کرده و به دیگران نیز هدیه دهید.تصاویری که وی از جاده های مختلف به ثبت رسانده در مجموعه ای تحت عنوان "جاده های تنها" ارائه شده است. زیست نیوز: حضور در طبیعت بدون دوربین کاری بیهوده است. هر میزان که این زیبایی ها را با چشم ببینید بازهم وسیله ای نیاز دارید تا این مناظر را جاودانه کرده و به دیگران نیز هدیه دهید.تصاویری که وی از جاده های مختلف به ثبت رسانده در مجموعه ای تحت عنوان "جاده های تنها" ارائه شده است.

تصاویر این مجموعه بدون برنامه ریزی قبلی و در جریان سفرهای اندی .بی.لی ثبت شده اند. اندی نقاش، عکاس، کارگردان و تولید کننده فیلم است. اما از میان تمامی این هنرها، عکاسی را به عنوان علاقه اصلی خود مطرح می کند و در این زمینه فعالیت بسیاری دارد. تصاویری که وی از جاده های مختلف به ثبت رسانده در مجموعه ای تحت عنوان  "جاده های تنها" ارائه شده است.

اندی امیدوار است در جریان سفرهای آینده خود، مجموعه جاده های تنها را با تصاویر جدیدتری کامل کند. وی در رابطه با علاقه خود به عکاسی در طبیعت می گوید: حضور در طبیعت بدون دوربین کاری بیهوده است. هر میزان که این زیبایی ها را با چشم ببینید بازهم وسیله ای نیاز دارید تا این مناظر را جاودانه کرده و به دیگران نیز هدیه دهید.

اندی ضمن ابراز نگرانی از رفتار انسان با طبیعت، اظهار امیدواری می کند که مشاهده آثاری از طبیعت در قالب عکس، باردیگر ساکنان زمین را به یاد بدرفتاری های خود با این کره بیاندازد.

جاده تنها , جاده چالوس , جاده


ویدیو : جاده های تنها ... +عکس