جاده محصور بین برف در ژاپن +عکس : راه کوهستانی Tateyama Kurobe یک جاده ی منحصر ...


راه کوهستانی Tateyama Kurobe یک جاده ی منحصر به فرد و دیدنی است که از میان کوه های شمال ژاپن می گذرد و مردم به مدل های مختلفی مثل تله کابین و اتوبوس های برقی از ان بازدید می کنند. این جاده مخصوصا به خاطر دیوار برفی اش در بهار معروف است. پادشا: راه کوهستانی Tateyama Kurobe یک جاده ی منحصر به فرد و دیدنی است که از میان کوه های شمال ژاپن می گذرد و مردم به مدل های مختلفی مثل تله کابین و اتوبوس های برقی از ان بازدید می کنند. این جاده مخصوصا به خاطر دیوار برفی اش در بهار معروف است.

ژاپن , جاده چالوس , جاده

این راه در سال 1971 و با دقت بسیار برای حفظ محیط طبیعی آن ساخته شد. برای همین سه لاین برای استفاده از خودروهای شخصی کاملا از تونل از زیر این منطقه عبور می کنند و فقط دولاین مخصوص اتوبوس های برقی از میان دیواره های یخی حرکت می کنند. اتوبوس های برقی کاملا در ژاپن منسوخ شده اند و فقط به خاطر اینکه گازی تولید نمی کنند در این دو لاین استفاده می شوند.

این مسیر از میان تاتیاما (Tateyama) در کوهای هیدا (Hida) می گذرد که منظره های بسیاری مثل سد کوروبه(Kurobe)  در خود دارد. جاده ی بین سد کوروبه و اوگی ساوا (Ogisawa) در اصل برای ساختن سد درست شده بود در حالی که قسمت کوروبه تا تاتیاما از همان اول برای جذب توریست ساخته شده است. در حال حاضر این جاده فقط یک جاذبه ی توریستی به حساب می آید و فقط توسط توریست ها استفاده می شود. جاذبه ی اصلی که بازدیدکنندگان را به این جاده می کشاند منظره ی فوق العاده دیدنی از رشته کوههای تاتیاما است که قسمتی از پارک ملی Chubu Sangaku به حساب می آید. دیوار برف 20 متری در بهار و گلهای کوهی و رنگ های پاییزی در تابستان و پاییز علاقه مندان را به این منطقه فرا می خواند.

جاده ابریشم , جاده هراز , وضعیت جاده ها

وضعیت جاده هراز , تور ژاپن پرواز یار , جاده اسالم به خلخال

پرچم ژاپن , ترافیک جاده ها , ترافیک جاده

ترافیک جاده چالوس , جمعیت ژاپن , وضعیت ترافیک جاده ها

ارتش ژاپن , وضعیت جاده چالوس , وضعیت جاده چالوس هم اکنون

زلزله در ژاپن , جاده یک طرفه , مردم ژاپن

عکس جاده , 10 غذای برتر و خوشمزه ژاپن , اطلاعات پرواز قوانین کشور ژاپن برای توریست ها

نقشه جاده های ایران , حمل و نقل جاده ای , کاوه یغمایی جاده

زیباترین جاده های جهان , خرید از ژاپن , دانلود سریال جاده چالوس

جاده شاهی , جشن تکلیف در ژاپن , جاده خطرناک

سریال جاده چالوس , جاده دوهزار , جاده 2000 و 3000 کجاست

قطارهای ژاپن , جاده مرگ , جاهای دیدنی جاده چالوس

فرهنگ ژاپن , جاده قدیم , زیباترین جاده های ایران

آموزش و پرورش ژاپن , اوزاکا ژاپن , جاده چالوس وضعیت


ویدیو : جاده محصور بین برف در ژاپن +عکس