ثبت‌ نام آزمون آیلتس آغاز شد : ثبت‌نام آزمون آیلتس ماژول آکادمیک از امروز آغاز ...


ثبت‌نام آزمون آیلتس ماژول آکادمیک از امروز آغاز شد و تا روز چهارشنبه 20 شهریور ماه ادامه دارد. خبرگزاری ایسنا: ثبت‌نام آزمون آیلتس ماژول آکادمیک از امروز آغاز شد و تا روز چهارشنبه 20 شهریور ماه ادامه دارد.

بر اساس اعلام مرکز آزمون دانشگاه آزاد، داوطلبان می‌توانند تا روز چهارشنبه 20 شهریور ماه با مراجعه به سایت ielts.iauset.com نسبت به ثبت‌نام اینترنتی خود اقدام کنند.

این آزمون در روز پنجشنبه 18 مهر ماه برگزار خواهد شد، بنابراین داوطلبان باید در زمان مقرر به نشانی تهران- انتهای پل دوم حافظ - روبروی تالار بورس- پلاک 303 مراجعه کنند.

نتایج این آزمون در روز شنبه چهارم آبان ماه از طریق سایت results.ielts.org اعلام خواهد شد که ثبت‌نام شوندگان می‌توانند از نتیجه آزمون خود اطلاع حاصل کنند، همچنین انصراف پس از ثبت‌نام قطعی امکان پذیر نمی‌باشد، بنابراین به متقاضیان توصیه می‌شود که پس از اطمینان از شرکت در آزمون اقدام به ثبت‌نام کنند.

متقاضیان آیلتس در صورت داشتن هرگونه سوال درخصوص این آزمون می‌توانند به آدرس الکترونیکی [email protected] ایمیل خود را ارسال تا کارشناسان مرکز آزمون دانشگاه آزاد در اسرع وقت به سوالات آنها پاسخ دهند.


ویدیو : ثبت‌ نام آزمون آیلتس آغاز شد