ثبات قیمت آجیل و خشکبار تا پایان سال : رییس اتحادیه خشکبار و آجیل‌فروشان تهران ...


رییس اتحادیه خشکبار و آجیل‌فروشان تهران اعلام کرد: با وجود افزایش تقاضا در این ایام، قیمت انواع خشکبار تا پایان سال تغییری نمی‌کند و واحد‌های صنفی در دی و بهمن‌ ماه اجناس خود را تهیه کرده‌اند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. خبرگزاری ایسنا: رییس اتحادیه خشکبار و آجیل‌فروشان تهران اعلام کرد: با وجود افزایش تقاضا در این ایام، قیمت انواع خشکبار تا پایان سال تغییری نمی‌کند و واحد‌های صنفی در دی و بهمن‌ ماه اجناس خود را تهیه کرده‌اند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

مصطفی احمدی از کاهش قیمت انواع مغز بادام از جمله بادام زمینی، بادام هندی و بادام درختی خبر داد و گفت: قیمت انواع بادام حدود هزار تا 1500 تومان در هر کیلوگرم کاهش یافته و تخمه کدو نیز از اقلامی بوده که کاهش قیمت داشته است.

سودجویی در روزهای پایانی سال و فروش خشکبار مانده

وی با بیان اینکه در بازار کمبودی وجود ندارد، تاکید کرد: توصیه ما به مردم این است که آجیل و خشکبار مورد نیاز خود را از واحدهایی که جواز اتحادیه را دارند تهیه کنند، چرا که عده‌ای سودجو در روزهای پایانی سال محصولات مانده عرضه می‌کنند.

احمدی با بیان اینکه معمولا زمانی که حجم تقاضا افزایش می‌یابد جو روانی برای افزایش قیمت نیز به وجود می‌آید، گفت: امسال این جو روانی را شاهد نبودیم و قیمت‌ها تغییری نخواهد کرد.

رییس اتحادیه خشکبار و آجیل‌فروشان تهران افزود: واحد‌های صنفی ما در حال حاضر یکی از پرفروش‌ترین ایام خود را سپری می‌کنند و در روزهای پایانی سال از ساعات ابتدایی صبح تا آخر شب، فروش دارند.

وی در عین حال تاکید کرد: بازرسان اتحادیه نیز در روزهای پایانی سال بر فروش واحدهای صنفی نظارت کامل می‌کنند و در کنار بازرسان اتحادیه، بازرسان اتاق اصناف و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بازار را رصد می‌کنند.


ویدیو : ثبات قیمت آجیل و خشکبار تا پایان سال