تینک پد T۴۳۱s با طراحی کاملا متفاوت از لنوو : سخت افزار - کمپانی لنوو با نمایش ...



سخت افزار - کمپانی لنوو با نمایش T431s نشان داد سری T را کاملا متفاوت از قبل طراحی کرده است.

با هدف طراحی های متفاوت برای سلیقه های خاص , طراحی متفاوت کابینت , طراحی سایت

طراحی وب سایت , آموزش طراحی سایت , طراحی بنر

طراحی لوگو , طراحی سایت در تبریز , طراحی سایت در کرج

طراحی قالب وردپرس , طراحی وب , طراحی سایت در اصفهان

طراحی , شرکت های طراحی سایت در تبریز , سامانه طراحی سایت سایتگو

این تغییر را از آنجایی می توانید کاملا حس کنید که بدانید این مدل، ظریفترین و نازک ترین تینک پد از سری T  است که شاخته شده است.
همچنین بسیار سبک نیز طراحی شده است. کیبورد backlit داشته و در نور کم درخشان می شود، ترک پد آن نیز 5 پوینت بوده و نمایشگر 14اینچی گلسی یا شیشه ای دارد.
پیکسل نمایشگر 1600 در 900 تعریف شده است. اما پردازنده آن نسل سوم کور آی سون Core i7 بوده و به صورت از پیش تعریف شده روی آن ویندوز 7 نصب است و اگر قبل از خرید سفارش دهید می توانید ویندوز 8 روی آن داشته باشید.
گرافیک آن اینتل اچ دی با برنامه دالبی v4 است که باعث ارتقاء صوت و ویدئو می شود.
با وجود Lenovo RapidBoot 2.0 بوت شدن سیستم 40 درصد سریعتر از قبل شده است. وجود اثر انگشت برای امنیت بالاتر(با پسورد سخت افزاری) و نیز یو اس بی نسخه سه، این لپ تاپ را در حد و اندازه بیزینس می رساند.
همچنین وجود فناوری WWAN/ Lenovo mobile access باعث می شود بدون اینکه لپ تاپ را روشن کنید، از سیستم بعنوان هات اسپات استفاده کرده و به صورت بی سیم به سایر کامپیوترها اجازه وصل شدن را به اینترنت و شبکه بی سیم بدهید.
دوربین لپ تاپ 720 بوده و ردیابی چهره را نیز در خود جای داده است. برنامه اجرای میتینگ برای کنفرانس ها روی ان نصب شده که برای کاربران بیزینس ایده آل است.
منبع: اسلش گی یر - khabaronline.ir


ویدیو : تینک پد T۴۳۱s با طراحی کاملا متفاوت از لنوو