تیم لیگ برتری که توان تامین غذا ندارد! : سرمربی تیم فوتبال ساحلی موج گناوه ...


سرمربی تیم فوتبال ساحلی موج گناوه گفت:این تیم لیگ برتری بدلیل مشکلات حادمالی قادر به تامین غذای بازیکنان خود در دیدارهای بیرون از خانه نیست. ایرنا: سرمربی تیم فوتبال ساحلی موج گناوه گفت:این تیم لیگ برتری بدلیل مشکلات حادمالی قادر به تامین غذای بازیکنان خود در دیدارهای بیرون از خانه نیست.

حیدر نیکونژاد روز چهارشنبه افزود : برای تهیه غذای بازیکنان در دیدارهای بیرون از خانه وسایل و ظروف آشپزی را با خود حمل و برای آنان غذا پخت می کنیم تا مجبور به رفتن به رستوران نشویم، زیرا پول آن را نداریم.

وی اظهارکرد:پابرجاماندن مشکلات مالی باعث شده تا در دیدارهای بیرون از خانه به سختی و دشواری در مکان های نامناسب استراحت و به مصاف حریفان برویم.

سرمربی موج گناوه گفت: حتی قادر به انجام بازی های تدارکاتی نیستیم وهمچنین در یک دوره جام کارگری که تمام تیم های لیگ برتری برای محک بازیکنان آمادگی خود را اعلام کرده بودند، ما انصراف دادیم.

وی ادامه داد: تیم پایه این باشگاه نیز که قصد شرکت در مسابقات کشوری را دارد از لباس بازیکنان بزرگسالان استفاده خواهد کرد و توان خرید لباس برای آنان را نداریم.

نیکونژاد گفت: این تیم بدلیل وضعیت بد مالی هنوز نتوانسته پول خرید لباس بازیکنان بزرگسال را پرداخت کند و ناچار بصورت قسطی و باکمک اطرافیان درحال پرداخت بدهی خود می باشد.

وی افزود: باوجود پیگیری های فراوانی که برای برطرف شدن مشکلات مالی ازطریق مسوولان استانی وشهرستانی انجام شده،هنوز مساعدت درخوری نشده است.

وی گفت: عمده هزینه تیمداری را ازجیب شخصی خود و یا ازطریق اطرافیان و ورزشدوستان این شهرستان تامین می کنم.

نیکونژاد افزود: از آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی تنها 30 میلیون ریال ازسوی اداره ورزش و جوانان استان بوشهر به این تیم مساعدت شده که این مبلغ تنها برای یک بازی خارج از خانه هزینه می شود.

وی گفت: مسوولان بدون اینکه در جریان و پیگیری مسایل و مشکلات مالی این تیم باشند بدنبال نتیجه گیری هستند.

سرمربی موج گناوه خاطرنشان کرد: باوجود چنین مشکلاتی دور رفت لیگ برتر را با کسب نتایج درخور به پایان رسانده و در میانه های جدول قرار گرفتیم.

وی گفت: وجود این تیم در لیگ برتر مایه افتخار و مباهات و معرف استان بوشهر و این شهرستان است و انتظار دارم که مسوولان تا دیر نشده به کمک این تیم بشتابند.

سرمربی موج گناوه بیان کرد: این تیم را تنها بخاطر عشق و علاقه ای که به شهر خود و بازیکنان مستعدی که دارد نگه داشته ام و تمام توان و تلاش خود را با همت و انگیزه ای که در بازیکنان وجود دارد، برای بقا در لیگ برتر بکار بخواهم برد.

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.


ویدیو : تیم لیگ برتری که توان تامین غذا ندارد!