تیم امید: مربی ما جاسوس نبود/ راه آهن:تارتار برادرش را هم راه نمی دهد : مدیر ...



مدیر رسانه‌ای تیم امید درمورد مخالفت کادرفنی راه‌آهن با حضور سعید عزیزیان مربی تیم ملی امید در تمرینات این تیم گفت: از کادرفنی تیم ملی امید خواسته‌ایم گزارش رفتار باشگاه راه‌آهن را ارائه کند تا آن را برای اتخاذ تصمیمات مناسب در اختیار فدراسیون قرار دهیم. از محمد خاکپور سرمربی تیم ملی امید خواستیم گزارش این اتفاق را به صورت کتبی بنویسد و به ما ارائه دهد تا با قراردادن این گزارش دراختیار فدراسیون فوتبال تصمیم مناسب در برخورد با این رفتار گرفته شود.

 

امین زندگانی و برادرش امید زندگانی , امید , امید علومی

 
وی افزود: شاید مهدی تارتار بتواند به برادر یا دوست خود اجازه حضور در تمرینات را ندهد اما نمی‌تواند مربی تیم ملی امید را به تمرین راه ندهد. ما در مقطع حساسی هستیم و تیم ملی امید فرصت زیادی ندارد. کسی نمی‌تواند به مربیان تیم امید اتهام جاسوسی بزند و مانع حضور آنها در تمرینات شود. اگر می‌خواهیم به المپیک صعود کنیم نباید چنین رفتارهایی انجام دهیم.

سرپرست تیم راه‌آهن نیز در واکنش به این اتفاق و اینکه چرا اجازه حضور سعید عزیزیان، در تمرین راه‌آهن داده نشده، گفت: از زمانی که مهدی تارتار به راه‌آهن آمده است 2 روز قبل از بازی حتی برادرش را هم به تمرین راه نمی‌دهد چرا که ما کارهای تاکتیکی انجام می‌دهیم و احتمال دارد که بازیکنان تمرکزشان را از دست بدهند.

 

ما همواره با تیم‌های ملی همکاری داشته‌ایم به طور مثال در دیدار مقابل سیاه‌جامگان با اینکه پای پرواز بودیم و قصد سفر به مشهد را داشتیم اما چون مهرداد محمدی برای تحویل گذرنامه‌اش باید به سفارت هلند می‌رفت ما با این موضوع موافقت کردیم و او از پای پرواز بازگشت و ما هم آن بازی را واگذار کردیم.

 

با توجه به اینکه مهرداد و میلاد محمدی در تیم ما هستند احتمال این وجود داشت که تمرکز آنها بهم بریزد. همچنین عزیزیان برای تماشای تمرینات علی محمد رمضانی دروازه‌بان ما به تمرین آمده بود این در حالیست که سن او به تیم امید نمی‌خورد و زمانی که این مسئله را به عزیزیان گفتم او هم متقاعد شد که حضورش فایده‌ای ندارد.

 

اخبار ورزشی - تابناک

 


ویدیو : تیم امید: مربی ما جاسوس نبود/ راه آهن:تارتار برادرش را هم راه نمی دهد