تیم‌ملی در وضع نزدیک به قرمز : سرمربی پرتغالی پرحاشیه تیم‌ملی با بازگشت به ...


سرمربی پرتغالی پرحاشیه تیم‌ملی با بازگشت به ایران، دوباره روی جلد روزنامه‌های ورزشی رفت و حالا با سفیدها ماموریت به ظاهر آسانی به نام شکست دادن گوام دارد. روزنامه شهروند: سرمربی پرتغالی پرحاشیه تیم‌ملی با بازگشت به ایران، دوباره روی جلد روزنامه‌های ورزشی رفت و حالا با سفیدها ماموریت به ظاهر آسانی به نام شکست دادن گوام دارد.

عراق به جای ایران!

در حالی که به نظر می‌رسید تیم‌ملی در آرامش ورزشگاه دستگردی کار خود را دنبال خواهد کرد، چمن استادیوم در اختیار عراقی‌ها قرار گرفت تا آنها در این زمین از تمرین در کشوری که میزبانی بازی‌هایش را به عهده گرفته لذت ببرند و خودمان به چمن خراب کمپ تیم‌های ملی تبعید شویم!

خرید از آل‌اشپورت

پس از توافقات ایجاد شده، تصمیم گرفته شده آل‌اشپورت از ابتدای‌سال ٢٠١٦ تا انتهای‌سال ٢٠١٨ به همکاری به‌عنوان اسپانسر لباس تیم‌ملی ادامه دهد اما مشکل اینجاست که در ٥ ماه باقیمانده‌سال جاری میلادی، سر بازیکنان و تیم‌ملی بی‌کلاه می‌ماند و فدراسیون چاره‌ای غیراز پرداخت پول برای خرید خارج از ضابطه لباس از آل‌اشپورت ندارد. هنوز معلوم نیست زعمای قوم فوتبال دراین‌باره چه تصمیمی می‌گیرند. در فاصله ٢ هفته مانده به بازی با گوام، تکلیف لباس تیم‌ملی مشخص نشده است. البسه از چه طریقی تأمین می‌شود؟ هنوز کسی جواب این سوال را نمی‌داند!

سرباز بی‌سرباز

پیش از این و طبق اظهار نظرهای مسئولان تربیت بدنی ستادکل، بازیکنان متخلفی که با کارت جعلی معاف شده بودند، پس از معرفی و تعیین تکلیف و حل مشکلشان می‌توانستند در صورت گذراندن ٤ ماه از خدمتشان در تیم‌های ملی حاضر شده و این تیم‌ها را همراهی کنند اما گویا این مسئولان نیز اظهارات خود را فراموش کرده و حالا در دستورالعمل جدید خود اعلام کرده‌اند این دسته از بازیکنان نمی‌توانند تا پایان خدمت خود در تیم‌های ملی حضور پیدا کنند! بازیکنانی مثل بختیار رحمانی، سروش رفیعی، احمد عبدالله‌زاده و چند نفر دیگر در صورت اجرایی شدن این اظهارات نمی‌توانند جواب اعتماد کی‌روش را بدهند. مرد پرتغالی اتفاقا روی این بازیکنان حساب ویژه‌ای باز کرده است!

امان از ویزا

مشکل ویزای گوامی‌ها با سفربه پاکستان به قصد گرفتن روادید حضور در ایران حل شد اما ما در فاصله اندک مانده تا بازی با آنها باید به قول معروف دورقمری بزنیم و ٢، ٣ روز وقت صرف سفربه کشوری دیگر برای دریافت ویزا کنیم. به هرحال ما برخلاف آنها بازیکنی ساکن آمریکا نداریم. اگر به هر نحوی مشکل حل نشود، بخشی از توان بازیکنان تیم‌ملی در این رفت و آمدهای غیرضروری تحلیل می‌رود.

شرایط دشوار

گرفته شدن یک زمین مساعد از تیم‌ملی، قطعا مصاحبه‌های تند کی‌روش را در پی خواهد داشت. درحالی‌که تیم‌ملی انگار به لحاظ فنی هم حال وروز مساعدی ندارد، حاشیه‌هایی مانند چگونگی گرفتن ویزا، منع شدن از تمرین در دستگردی و منتفع کردن عراقی‌ها از چمن مطلوب، ماجرای آل‌ اشپورت و... یادآور اتفاقات بازی با ترکمنستان است. مانند آن بازی فکر می‌کنیم به راحتی پیروز خواهیم شد اما تا وقتی این حواشی وجود دارد، باید از عاقبت بازی با  گوام   بترسیم!


ویدیو : تیم‌ملی در وضع نزدیک به قرمز