تیموریان: ایران با لیاقت‌ترین تیم جام بود : آندو تیموریان مهمان امشب برنامه ...


آندو تیموریان مهمان امشب برنامه ۲۰۱۴ در خصوص عملکرد تیم ملی ایران گفت : نسبت به اردوهایی که داشتیم توانستیم خودمان را بخوبی به فوتبال دنیا دیکته کنیم و از تیم خودمان بازی ها خوبی در جام جهانی به جا بگذاریم. بیست چهارده: تیموریان علت گریه های خود پس از بازی بوسنی تعریف کرد.

 آندو تیموریان مهمان امشب برنامه ۲۰۱۴ در خصوص عملکرد تیم ملی ایران گفت : نسبت به اردوهایی که داشتیم توانستیم خودمان را بخوبی به فوتبال دنیا دیکته کنیم و از تیم خودمان بازی ها خوبی در جام جهانی به جا بگذاریم.

تیموریان در خصوص گریه هایش گفت : ایران با لیاقت ترین تیم جام جهانی بود. گریه های من بخاطر شکست نبود بلکه بخاطر خداحافظی تلخی بود که با جام داشتیم، چرا که ما توانایی داشتیم که از گروهمان صعود کنیم اما نشد. مخصوصا به نظر من حریف های ما از دست ما فرار کردند. گریه های من غیرارادی بود و دست خودم نبود، من جام جهانی ۲۰۰۶ را نیز تجربه کرده بودم و می دانستم که سود و منفعت صعود ایران به دور بعد برای بازیکنان جوان چه خواهد بود، خصوصا که با دل و جان بازی کرده بودیم. جام جهانی ۲۰۰۶ را بخاطر آوردم. باید بخاطر داشته باشیم که بازی های جام جهانی مانند لیگ نیست که بازی که باخته اید را به بعد موکول کنید ،در جام جهانی جای هیچ اشتباهی نیست.

هافبک تیم ملی ایران گفت : دو سه ماه آخر کادر فنی واقعا برای ما زحمت کشید و نسبت به توان و تمرینات سختی که در اردوی اتریش انجام دادیم به حدی رسیدیم که بتوانیم در جام جهانی رقابت کنیم. و عده می گفتند که ایران در صعود به جام جهانی خوش شانس بود و شاید هر قدر که در صعود به جام جهانی خوش شانس بودیم در طول جام جهانی بد شانس بودیم.

وی در خصوص سبک بازی ایران گفت : دفاع کردن یک نوع تاکتیک است و اکثر تیم های بزرگ جهان از این تاکتیک بهره می برند. من به بازی سوئیس و آرژانتین اشاره می کنم که شاید ۳۱ تیم دیگر جام جهانی از تیم ملی ایران درس خوبی در خصوص دفاع کردن گرفتند. در بازی با بوسنی از لحاظ بدنی تحلیل رفته بودیم، ما آمده بودیم که با بازی منطقی در دفاع و استفاده از ضد حملات بازی را ببریم.پلن B تیم ضد حمله بود و روی این موضوع کار شده بود. ما تمام ویدئوها را دیده بودیم که از کجا ضربه بزنیم. کیروش و کادر فنی اش نتایج قابل قبولی داشتند و جایگاه بازیکنان و تیم را بالا بردند. همگی سرمربی تیم را دوست داشتند. خیلی چیزها از فوتبال و دیسیپلین فوتبال آموختیم که برای تیم ایران به کار خواهیم بست.

تیموریان در خصوص فریادهای نکونام در طول بازی ها گفت : ارتباط کلامی در تیم ما ضعیف است، آگاهی محیطی در طول بازی بسیار مهم می باشد، این که برای خدمت به تیم فریاد بزنیم و با هم ارتباط برقرار کنیم و یک نفر را از پشت سرش که نمی بیند با خبر کنیم همگی در طول بازی بسیار مهم است.


ویدیو : تیموریان: ایران با لیاقت‌ترین تیم جام بود