تیاگو شاگرد گواردیولا در بایرن شد : تیاگو آلکانترا با قراردادی چهارساله به ...


تیاگو آلکانترا با قراردادی چهارساله به ارزش 25 میلیون یورو به بایرن مونیخ پیوست. ایسنا: تیاگو آلکانترا با قراردادی چهارساله به ارزش 25 میلیون یورو به بایرن مونیخ پیوست.

تیاگو آلکانترا که از مدت‌ها پیش در لیست خرید منچستر یونایتد قرار داشت با باشگاه بایرن مونیخ به توافق رسید تا این بازیکن اسپانیایی شاگرد پپ گواردیولا سرمربی سابق خود در آبی-اناریها شود.

تیاگو آلکانترا که در سال 2009 اولین بازی خود را زیر نظر پپ گوآردیولا انجام داد، با رد پیشنهاد منچستر یونایتد با بایرن مونیخ به توافق رسید تا از فصل آینده در جمع باواریایی‌ها توپ بزند.این بازیکن قرار است به زودی برای انجام معاینات پزشکی راهی مونیخ شود.

همچنین در بندی از قرارداد این بازیکن با تیم جدیدش بایرن مونیخ ذکر شده است که دو تیم بارسلونا و بایرن‌مونیخ در چهار سال آینده یک بازی دوستانه با هم برگزار کنند.

کارل هاینس رومنیگه درباره به خدمت گرفتن این بازیکن جوان گفت:‌ به خدمت گرفتن تیاگو یکی از خواسته های پپ گوآردیولا در تیم ما بود. خوشحالیم که توانستیم این انتقال بزرگ را انجام دهیم و او را به خدمت بگیریم. او بازیکن جوان ‌و آینده داری است که به تازگی به عنوان بهترین بازیکن جام ملت‌های جوانان اروپا انتخاب شد و حضورش می تواند قدرت بایرن مونیخ را دو چندان کند.

نتیاگو آلکانترا فرزند مازینیو فوتبالیست تیم ملی برزیل در جام جهانی 1994است. او در کشور برزیل به دنیا آمده اما ترجیح داد تا برای تیم ملی اسپانیا بازی کند. او در سال 2009 اولین حضورش را در تیم اصلی بارسلونا زیر نظر پپ گوآردیولا انجام داد اما در فصل گذشته در تیم تیتو ویلانووا کمتر از او استفاده شد.

گواردیولا در بایرن , خرید های گواردیولا در بایرن مونیخ , گواردیولا


ویدیو : تیاگو شاگرد گواردیولا در بایرن شد