تکذیب شهادت خواهر زاده حسن نصر الله : منابع آگاه و نزدیک به حزب الله لبنان ...


منابع آگاه و نزدیک به حزب الله لبنان خبر منتشر شده در خصوص شهادت خواهر زاده «سید حسن نصر الله»، دبیرکل حزب الله لبنان را تکذیب کردند. خبرگزاری فارس: دفتر اطلاع رسانی گروه تروریستی موسوم به «جیش الفتح القلمون» که یکی از منابع خبری گروه‌های تروریستی مسلح در سوریه بشمار می‌آید، امروز (شنبه) خبری مبنی بر شهادت خواهر زاده «سید حسن نصر الله»، دبیرکل حزب الله لبنان منتشر کرد.

دفتر اطلاع رسانی این گروه تروریستی در خبر خود مدعی شده بود که «محمد یاسین»، خواهر زاده سید حسن نصر الله امروز در منطقه القلمون و در تپه راهبردی موسی بدست عناصر جیش الفتح به شهادت رسیده است.

اما منابع آگاه و نزدیک به حزب الله لبنان در پی انتشار این خبر ضمن تکذیب آن، تاکید کردند که انتشار این خبر در راستای جنگ روانی و تبلیغاتی است که گروه‌های مسلح تروریستی علیه حزب الله لبنان به راه انداختند.

این منابع هدف از انتشار این خبر را به راه انداختن جنگ روانی و تبلیغاتی پیش از سخنرانی سید حسن نصرالله دانستند که قرار است، از شبکه المنار پخش شود و پیش بینی شده، در آن به مسائل و موضوعات مهم و حساس بپردازد.

این منابع همچنین توضیح دادند: تصویر منتشر شده توسط منابع خبری وابسته به گروه‌های تروریستی از محمد یاسین، از آن «حمزه یاسین»، برادر زاده همسر دبیرکل حزب الله لبنان است که سال گذشته به شهادت رسید.


ویدیو : تکذیب شهادت خواهر زاده حسن نصر الله