تکذیب خبر انفجار در بابل در حین رای‌ گیری : دبیر ستاد انتخابات مازندران خبر ...


دبیر ستاد انتخابات مازندران خبر انفجار در شهرستان بابل در حین رای‌گیری را کذب محض عنوان کرد. خبرگزاری ایلنا: دبیر ستاد انتخابات مازندران خبر انفجار در شهرستان بابل در حین رای‌گیری را کذب محض عنوان کرد.
 
مدیرکل سیاسی و انتخابات مازندران  در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخاباتی مازندران در استانداری گفت: از صبح امروز به همراه استاندار مازندران از شعب اخذ رای در مسجد شکوهی و امامزاده عباس (ع) ساری بازدید و میزان مشارکت مردم بسیار خوب ارزیابی کردیم.
 
مهرداد ابراهیمی درباره شایعه دستگیری عضو شورای شهر سرخرود اظهار داشت: اعضای شورای شهر سرخرود به عنوان هیئت اجرای هستند .
 
وی همچنین درباره خبر انفجار در شهرستان بابل در حین رای‌گیری نیز افزود: خبر انفجار نیز کذب محض است.
 
دبیر ستاد انتخابات مازندران درباره خرید و فروش آراء گفت: در این ارتباط تاکنون خبر محکم نداریم.
 
وی در همین رابطه ادامه داد: تنها دو مورد  شاعبه وجود داشت که این افراد دستگیر شدند و موضوع در حال بررسی است.
 
ابراهیمی  تصریح کرد: براساس اطلاعیه شماره 23 وزارت کشور حضور نمایندگان نامزدها با کارت صادره از هیات نظارت مجاز است و اینها می توانند تا زمان پایان شمارش و تنظیم صورتجلسه  در شعب حضور داشته باشند.
 
وی ادامه داد: عدم حضور نماینده برخی کاندیداها در شعب اخذ رای  به دلیل عدم صدور معرفی نامه و ارسال عکس از سوی آنان  بوده است.
 
دبیر ستاد انتخابات مازندران در پایان با تاکید بر مشارکت  حداکثری مردم تصریح کرد: از مردم تقاضا می شود رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند زیرا با توجه به ترافیک و سرمای زمستان در مناطق بالادست و کوهستانی حضور آنان را با مشکل مواجه می کند.


ویدیو : تکذیب خبر انفجار در بابل در حین رای‌ گیری