توقیف پراید با اگزوز تریلی در ایلام : رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام ...


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: با رانندگانی که اقدام به تغییر وضعیت خودرو خود برای مردم ایجاد مزاحمت کنند برخورد می‌شود. خبرگزاری ایسنا: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: با رانندگانی که اقدام به تغییر وضعیت خودرو خود برای مردم ایجاد مزاحمت کنند برخورد می‌شود.

سرهنگ «نورالله خادم» اظهار کرد: رانندگان خودروهایی که اقدام به تغییر وضعیت خودرو و یا با صدای سیستم صوتی خودروی خود موجب سلب و آسایش مردم می‌شوند برابر مقررات با آن‌ها رفتار خواهد شد.

وی با اشاره به این‌که معدود رانندگانی هستند که نسبت به اجرای مقررات بی‌توجه بوده و مبادرت به نقض قوانین می‌کنند، افزود: این افراد با تغییر در وضعیت ظاهری و فنی خودرو و خواباندن فنر زیر آن باعث خارج شدن خودرو از حالت استاندارد شده و ضمن کاهش ضریب ایمنی خودرو سبب بروز خطراتی برای خود و سایرین می‌شوند.

خادم خاطرنشان کرد: راهنمایی و رانندگی استان قاطعانه با افرادی که مبادرت به تغییر وضعیت ظاهری و فنی خودرو کنند برخورد می‌شود و اجازه‌ی تردد با وضعیت موجود به آن‌ها نداده و برای اصلاح و برطرف کردن نقص به تعمیرگاه اعزام می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام تصریح کرد: پلیس ضمن اعمال قانون از ارائه خدمات شماره‌گذاری، برگ معاینه فنی و تعویض پلاک به این قبیل خودروها خودداری می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: تعمیرگاهایی که مبادرت به تغییر وضعیت ظاهری و فنی خودروها کنند شناسایی و از طریق پلیس امنیت به‌علت به هم زدن نظم عمومی و اخلال در امنیت عبور و مرور از ادامه‌ی فعالیت آنان جلوگیری و گزارش آن‌ها به مراجع قضایی منعکس می‌شود.


ویدیو : توقیف پراید با اگزوز تریلی در ایلام