توقف منچستر مقابل فولام قعرنشین در غیاب دژاگه / نتایج هفته بیست‌و‌سوم سری A ایتالیا :



دانلود فیلم بیست هفته , فیلم بیست هفته , بیست هفته

 

اخبار ورزشی - هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس
توقف منچستر مقابل فولام قعرنشین در غیاب دژاگه

تیم فوتبال منچستر یونایتد مقابل قعرنشین لیگ برتر متوقف شد.

 در یک دیدار دیگر از هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال منچستر یونایتد در ورزشگاه خانگی خود اولدترافورد میزبان فولام قعرنشین بود.

به گزارش فارس، در این دیدار اشکان دژاگه بازیکن ایرانی فولام در ترکیب 18 نفره تیمش قرار نداشت و غایب بود.

این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر 2  به پایان رسید، نتیجه‌ای که به آسانی برای شاگردان دیوید مویس به دست نیامد و شیاطین سرخ تا دقیقه 78 با تک گل سیدول که در دقیقه 19 برای فولام به ثمر رسید، یک بر صفر از میهمان قعرنشین خود عقب بودند.

در این دقیقه بالاخره فن‌پرسی موفق شد قفل دروازه فولام را باز کند و دو دقیقه بعد مایکل کریک گل دوم یونایتد را به ثمر رساند.در حالی که تنها یک دقیقه به پایان وقت‌های تلف شده این دیدار باقی مانده بود، بنت در دقیقه 4+90 بازی را به تساوی کشاند تا ناکامی‌های یونایتد در این فصل تداوم یابد.

منچستریونایتد با این تساوی 41 امتیازی شد و فولام در امتیاز 20 و قعر جدول باقی ماند.

 

 ------------------------

 

دربی رم برنده نداشت
نتایج هفته بیست‌و‌سوم سری A ایتالیا

در شبی که دربی رم گلی در بر نداشت یوونتوس هم در خانه هلاس ورونا متوقف شد.

هفته بیست‌و‌سوم سری A ایتالیا عصر امروز (یک‌شنبه) با 5 بازی همزمان پیگیری شد. در مهم‌ترین دیدار هفته و در دربی رم تیم‌های لاتزیو و رم در ورزشگاه المپیکو به مصاف هم رفتند که جدال 2 تیم در پایان 90 دقیقه برنده نداشت و 2 تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

به نقل از تسنیم، شاگردان رودی گارسیا با این تساوی 51 امتیازی شدند و جایگاه دومی خودشان را حفظ کردند. لاتزیو هم با 32 امتیاز در مکان نهم ایستاد.

در دیداری دیگر هم یوونتوس، مدافع عنوان قهرمانی در خانه هلاس ورونا به میدان رفت و با نتیجه 2 بر2 متوقف شد. یوونتوس با 2 گلی که کارلوس توز آرژانتینی در دقایق 4 و 21 به ثمر رساند از میزبان خود پیش افتاد اما در ادامه لوکا تونی در دقیقه 52 یکی از گل‌های خورده را برای ورونا جبران کرد. بازی با همین نتیجه رو به پایان بود که خوان گومز در دقیقه 4+90 با گشودن دروازه جان لوئیجی بوفون کار را به تساوی کشاند.

شاگردان آنتونیو کونته با این تساوی 60 امتیازی شدند و صدرنشینی خودشان را استحکام بخشیدند. هلاس ورونا هم با این نتیجه 36 امتیازی شد و در مکان پنجم جدول جای گرفت.

در سایر دیدارهای برگزار شده هم نتایج زیر رقم خورد:
لیورنو صفر- جنووا یک
پارما صفر- کاتانیا صفر
سامپدوریا یک- کالیاری صفر

در آخرین دیدار هفته ساعت 23:15 امشب اینتر در خانه خود به مصاف ساسولو می‌رود.

در حال حاضر در جدول رده‌بندی سری A ایتالیا تیم‌های یوونتوس، رم و ناپولی به ترتیب با 62، 51 و 47 امتیاز در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.
اخبار ورزشی - فارس،تسنیم


ویدیو : توقف منچستر مقابل فولام قعرنشین در غیاب دژاگه / نتایج هفته بیست‌و‌سوم سری A ایتالیا