توفان گردوخاک در ۶ استان کشور : برای جلوگیری از خسارات احتمالی در این استان‌ها ...



استان های رکورددار طلاق در کشور , 16 استان بی باران کشور , احتمال وقوع سیل در 6 استان کشور

برای جلوگیری از خسارات احتمالی در این استان‌ها باید تمهیدات خاصی اندیشیده شود و همچنین باید از تردد غیرضروری در محورهای مواصلاتی این استان‌ها خودداری شود.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت آینده آسمان تهران کمی تا نیمه ابری است، گفت: امروز در استان‌های سیستان‌وبلوچستان، خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی، هرمزگان، کرمان و یزد وزش باد شدید و طوفان را شاهد هستیم.

فریبا گودرزی در تشریح آخرین وضعیت آب و هوای کشور گفت: طی 24 ساعت آینده در استان‌های سیستان‌وبلوچستان، خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی، هرمزگان، بخش‌هایی از کرمان و یزد وزش باد شدید را شاهد خواهیم بود که در برخی از مناطق استان‌های مذکور سبب به وجود آمدن طوفان گرد و خاک می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: برای جلوگیری از خسارات احتمالی در استان‌های بالا باید تمهیدات خاصی اندیشیده شود و همچنین باید از تردد غیرضروری در محورهای مواصلاتی این استان‌ها خودداری شود.

وی ادامه داد: همچنین به سبب وزش همین باد آب‌های خلیج فارس و هرمزگان مواج است و گاهی ارتفاع امواج در شرق خلیج فارس به 3 متر می‌رسد که به قایقرانان توصیه می‌شود به این آب‌ها نروند.

گودرزی با بیان اینکه در 24 ساعت آینده آسمان تهران کمی تا نیمه ابری است، بیان کرد: امروز بیشینه دمای تهران 21 و کمینه دمای آن در فردا 11 و این روند در روزهای آینده افزایشی خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی فرودگاه اردبیل و زرینه کردستان را با دمای منفی 6 و راسک در استان سیستان و بلوچستان را با دمای 46 درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط کشور دانست.

 

اخبار اجتماعی - فارس


ویدیو : توفان گردوخاک در ۶ استان کشور