توضیح وکیل افاضلی درباره سخنان محمدزاده : وکیل افاضلی توضیحاتی را در خصوص صحبت‌های ...


وکیل افاضلی توضیحاتی را در خصوص صحبت‌های رئیس کمیته اخلاق عنوان کرد. خبرگزاری فارس: بهنام علی‌محمدی در خصوص اظهارات محمدزاده رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه افاضلی مجرم است، اظهار داشت: اظهارات محمدزاده را خواندم و با وی صحبت کردم. محمدزاده به من گفت هرگز نگفته‌ام رای قطعی صادر شده است و به من گفت که پرونده جهت تصمیم نهایی و اتخاذ رای قطعی به محکمه یعنی دادگاه بالاتر ارسال تا رای قطعی صادر شود.

وی ادامه داد: هنوز در خصوص موکل من (هومن افاضلی) هیچ چیزی ثابت نشده است لازم به توضیح است که بنده در معیت موکلین خود به کمیته اخلاق فدراسیون رفتم و خانم اصغرنژاد طرف پرونده نیز در جلسه رسیدگی حاضر بودم. در جلسه فقط قاضی اسدی عضو کمیته اخلاق حضور داشت و به این پرونده رسیدگی کرد و به غیر از وی هیچ یک از اعضای کمیته اخلاق در اتاق حاضر نبودند.

وکیل هومن افاضلی خاطرنشان کرد: با توجه به ادعای طرف پرونده مبنی بر زدن سیلی توسط موکلم به این خانم بنده تقاضای بازبینی فیلم کردم که قاضی اسدی هم قرار شد این کار را انجام داده و در جلسه بعد رای را اعلام کند. حالا چطور در کمتر از یک ساعت محمدزاده به عنوان رئیس کمیته اخلاق اعلام کرده است که کیفرخواست علیه موکل من صادر شده است.

علی‌محمدی ادامه داد: همچنین در خصوص شکایت متقابل موکل من مبنی بر توهین و فحاشی رکیک هیچ گونه مصاحبه‌ای انجام نشده و واقعا جای تعجب و تأمل دارد. حال قرار شد سه‌شنبه به دیدار محمدزاده که از قضات خوشنام و سابق دادگستری بروم و موضوع را بررسی کنیم که چرا وی چنین حرف‌هایی را مطرح کرده است.


ویدیو : توضیح وکیل افاضلی درباره سخنان محمدزاده