توضیح ناجا درباره غائله ایرانشهر : فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به بیان ...


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به بیان جزئیات غائله ایرانشهر پرداخت و گفت: بررسی‌ها تا این لحظه وجود هرگونه تیراندازی را رد کرده‌ است. خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به بیان جزئیات غائله ایرانشهر پرداخت و گفت: بررسی‌ها تا این لحظه وجود هرگونه تیراندازی را رد کرده‌ است.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در با بیان جزئیات غائله ایرانشهر که در ساعت 18، بیستم اردیبهشت در محمدان ایرانشهر به وقوع پیوست اظهارداشت: یک جوان 18-19 ساله که راننده خودروی وانت تویوتا- خودروی سوخت‌کش - بود به علت سرعت زیاد و عدم کنترل وسیله نقلیه به علت واژگونی خودرو و آتش‌گرفتن جان می‌سپارد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بلافاصله خبر به ماموران انتظامی رسیده و آنها در محل حاضر می‌شوند اما متاسفانه تعدادی از افراد به دروغ این جو را ایجاد می‌کنند که پلیس به این خودرو تیراندازی کرده و این تیراندازی به آتش‌سوزی و در نهایت مرگ جوان منجر شده است که به دنبال این این دروغ بی‌اساس تجمعی در محل صورت می‌پذیرد و افراد سودجو با توجه به جو پیش آمده اقدام به آتش‌زدن یکی دو لاستیک کرده و آنها را به سمت ماشین‌های شهرداری پرتاب می‌کنند که آنها نیز آتش می‌گیرند؛ حتی این افراد شیشه خودروی پلیس پارک شده در محل را نیز شکسته و آن را نیز به آتش می‌کشند.

وی به عدم ادعای خانواده فرد سانحه دیده اشاره و بیان داشت: خانواده فرد فوت شده هیچگونه ادعایی نداشتند و با پلیس نیز همکاری کردند و در نهایت بعد از دو ساعت غائله ختم شد و آرامش به محیط برگشت.

وی تصریح کرد: تیم‌های بازرسی از استان با حضور کارآگاهان زبده در بخش‌های مختلف و به خصوص بخش سلاح به محل اعزام شده‌اند تا ادعاهای موجود را بررسی کنند؛ دستگاه قضا و پزشک قانونی نیز به طور جداگانه وارد صحنه شدند.

سردار رحیمی به نتیجه بررسی‌ها تا این لحظه پرداخت و گفت: نتیجه تمام بررسی‌ها تا این لحظه نشان داده که تیر‌اندازی در کار نبوده و هیچگونه تیری به خودرو یا فرد فوت شده اصابت نکرده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خطاب به مردم و شهروندان خاطرنشان کرد: مردم بدانند که اگر اثبات شود ماموران انتظامی در این زمینه تخلفی انجام داده‌اند بدون هیچگونه اغماضی با آنها برخورد می‌شود و ما اجازه نمی‌دهیم به افراد حتی متخلفان نیز ضربه‌ای وارد شود.


ویدیو : توضیح ناجا درباره غائله ایرانشهر