توضیح میشل‌ اوباما درباره حضورش در اسکار : «میشل اوباما»، همسر رئیس جمهور آمریکا ...


«میشل اوباما»، همسر رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به انتقادها به خاطر حضورش(از طریق ویدئو کنفرانس) در مراسم اسکار به پا شده است، گفت: انتظار چنین چیزی را داشتم، این حاشیه‌پردازی‌ها جای تعجب ندارد. خبرگزاری فارس: «میشل اوباما»، همسر رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به انتقادها به خاطر حضورش(از طریق ویدئو کنفرانس) در مراسم اسکار به پا شده است، گفت: انتظار چنین چیزی را داشتم، این حاشیه‌پردازی‌ها جای تعجب ندارد.

«میشل اوباما»، همسر «باراک اوباما»،رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، 24 فوریه (دوشنبه) از طریق ویدئو کنفرانس از کاخ سفید در هشتاد و پنجمین مراسم اسکار حضور یافت و برنده شدن فیلم «آرگو» در این دوره از رقابت‌ها را اعلام کرد.


حضور او در این مراسم علاوه بر صحه گذاشتن بر سیاسی بودن مراسم اسکار، اعتراض بسیاری از رسانه‌ها، منتقدین و حتی مقامات سیاسی داخل آمریکا را نیز برانگیخت.

«میشل اوباما» در اولین پاسخ رسمی خود به این انتقادها گفت: اینکه برخی از مردم نسبت به حضور من در مراسم اسکار انتقاد داشته‌اند، به هیچ وجه چیز عجیبی نیست، همواره برخی نسبت به صادقانه بودن کارهایی که من انجام می‌دهم به دیده شک نگاه می‌کنند.

وی افزود: حتی کفش‌های من نیز می‌تواند باعث یک جنجال داخلی شود.

همسر رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد: این به خاطر جایگاهی است که ما (به عنوان رئیس‌جمهور و همسر رئیس‌جمهور) داریم، همواره درباره هر چیزی که یک بحث و جدالی در کشور ما به پاست.

پیش از این نیز سخنگوی میشل اوباما درباره جنجال‌هایی که به خاطر این حضور غیرمنتظره در اسکار به پا شده بود، گفت: حضور «میشل اوباما» در این مراسم به دعوت رئیس آکادمی اسکار از او به عنوان کسی که عاشق فیلم و سینماست، صورت گرفته است.


ویدیو : توضیح میشل‌ اوباما درباره حضورش در اسکار