توصیه پلیس راهور ناجا به مسافران نوروزی : رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به ...


رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به روزهای پایانی تعطیلات نوروزی گفت: مسافران نوروزی بازگشت خود را به روزهای پایانی موکول نکنند و از هم‌اکنون برای بازگشت برنامه‌ریزی کنند. خبرآنلاین: رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به روزهای پایانی تعطیلات نوروزی گفت: مسافران نوروزی بازگشت خود را به روزهای پایانی موکول نکنند و از هم‌اکنون برای بازگشت برنامه‌ریزی کنند.

سردار مهری روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: روزهای پایانی تعطیلات نوروز را سپری می‌کنیم و شرایط جوی کشور نیز شرایط ناپایداری است به شکلی که شاهد بارش برف در تعدادی از جاده‌های کوهشتانی و بارش باران در بسیاری از استان‌ها هستیم.

وی با اشاره به این که رانندگی در شرایط برفی و بارانی با خشکی متفاوت است از رانندگان خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات حتما با سرعت مطمئنه و تجهیزات کافی سفر کنند.

رییس پلیس راهور ناجا با تاکید بر مدیریت سفر مسافران نوروزی برای بازگشت به مبادی اولیه افزود: در عین حال توصیه می‌کنیم رانندگان وسایل نقلیه خود را پیش از بازگشت کنترل کنند و با آمادگی کامل وارد جاده شده و حتما به علایم رانندگی توجه کنند.

وی از کاهش حوادث رانندگی در نوروز امسال خبر داد و گفت: با همکاری خوب رانندگان در نوروز امسال کاهش حوادث رانندگی را تا کنون داشته‌ایم.

رییس پلیس راهور ناجا به وضعیت تهران بزرگ اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در نوروز امسال در پایتخت نسبت به سال گذشته تصادفات فوتی کاهش داشته است و مدیریت سرعت نیز در دستورکار ماموران پلیس راهور تهران قرار گرفته است.


ویدیو : توصیه پلیس راهور ناجا به مسافران نوروزی