توصیه امام جمعه تبریز به گشت ارشاد : نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام ...


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: باید پلیس در بحث امنیت اخلاقی از تعداد خواهران بیشتری استفاده کند. خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: باید پلیس در بحث امنیت اخلاقی از تعداد خواهران بیشتری استفاده کند.

آیت الله محسن مجتهد شبستری بعداز ظهر شنبه در دیدار با کارکنان نیروی انتظامی آذربایجان ‌شرقی با بیان اینکه نباید در بحث امنیت اخلاقی برادران نیروی انتظامی با خانم ‌های بد حجاب برخورد فیزیکی داشته باشند، ادامه داد: برای جلوگیری از وقوع این اتفاقات باید نیروی انتظامی از خواهران بسیجی استفاده کند.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه بخشش و آمرزش گناهان است، گفت: در این ماه باید با روزه خواران در ملاء عام برخورد شده و طبق قانون با آنها رفتار کرد.

آیت الله مجتهد شبستری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مردم آذربایجان شرقی غیرت مذهبی و ولایتمداری بیشتری دارند، ادامه داد: ولی متاسفانه در این استان شاهد گسترش برخی مفاسد اخلاقی هستیم که از تهاجم فرهنگی استکبار و نیز از ماهواره ناشی شده است.

وی با اشاره به اینکه توزیع و استعمال مواد مخدر به خصوص شیشه و مشروبات الکلی روز به روز در حال گسترش است، گفت: نیروی انتظامی باید با عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر به شدت مبارزه کند و ریشه این مواد خانمان سوز را از کشور قطع کند.

امام جمعه تبریز همچنین با بیان اینکه انتظار داریم نیروی انتظامی با تمام امکانات و تجهیزات وارد عمل شده و از بدبخت شدن جوانان و خانواده‌ها در اثر اعتیاد جلوگیری کند، گفت: عامل بیشتر آسیب های اجتماعی فعلی همچون طلاق و گسترش فساد همین اعتیاد به مواد مخدر است که روز به روز نیز سن مبتلایان به آن کاهش می یابد.


ویدیو : توصیه امام جمعه تبریز به گشت ارشاد