توصیه احمدی‌نژاد به قذافی: به خواست مردم تن دهید/ چطور ممکن است فردی مردم خود را بکشد؟ :



 

 

169 نظر احمدی نژاد مردم از من میخواهند کاندید شوم , توصیه رهبر به احمدی نژاد , توصیه رهبری به احمدی نژاد

 

 

فارس: رئیس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به كشتار مردم لیبی، به حاكم این كشور توصیه كرد كه به خواست مردم تن دهد. محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور ظهر امروز چهارشنبه در پایان جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران حضور یافت‌ و با اشاره به بهره‌برداری از 2 ابر رایانه ملی و پیل سوختی گفت: امروز شاهد بهره‌برداری از دو دستاورد علمی در كشور بودیم.

 

وی ادامه داد: ابررایانه ملی كه یكی از دستاوردهای علمی كشور است، ظرفیت و سرعت فوق‌العاده‌ای دارد كه می‌تواند نیازهای محاسباتی كشور را برطرف كند و طراحی و ساخت آن نیز در داخل و به دست متخصصان كشورمان بوده است.

رئیس جمهور در خصوص پیل سوختی كه از هیدروژن برای تولید برق و نیرو استفاده می‌كند نیز اظهار داشت: پیل سوختی دستاورد بسیار خوبی است كه برای صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد و یك نوع انرژی سازگار با طبیعت است كه در هوافضا و ماهواره مورد استفاده بوده و هزینه پایینی نیز دارد.

احمدی‌نژاد همچنین با اشاره به استفاده از پیل سوختی در صنایع از جمله گوشی‌های تلفن همراه تأكید كرد: در پیل سوختی در نتیجه تجزیه هیدروژن انرژی الكتریكی و آب حاصل می‌شود.

وی با اشاره به جلسه هیئت دولت نیز گفت: امروز در دولت روند عمومی كارهای كشور مورد بررسی قرار گرفت كه همكاران بنده در كنار مردم مشغول ساخت كشور هستند.

رئیس جمهور در پاسخ به سؤالی در خصوص تحولات اخیر منطقه و قیام ملت‌های مسلمان یادآور شد: جهان در آستانه تحولات بزرگی است البته تحولات در راه است و كل دنیا (آسیا، اروپا و آمریكای شمالی و آفریقا) را در بر خواهد گرفت.

احمدی‌نژاد با بیان اینكه افق نگاه انسان‌ها باید جهانی شود، گفت: ملت‌ها نیازمند ارتباطات جهانی و نظم عادلانه‌ای هستند كه حقوق و كرامت همه را تأمین ‌و فاصله سنگین بین برخوردارها و محروم‌ها را پر كندو بساط ظلم و تحقیر انسان‌ها و ملتها را برچیند.

وی تحولات منطقه به خصوص لیبی و كشتار مردم این كشور را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: بعضی‌ جاها كارهایی می‌شود كه بسیار زشت است. چطور ممكن است فردی پیدا شود كه مردم خود را بمباران كرده و بكشد.

رئیس جمهور ادامه داد:‌ اكیدا به مسئولان این كشورها توصیه می‌كنم تا بگذارند ملت‌ها حرف خود را بزنند و اگر مدعی حكومت بر ملت‌ها هستند، به حرف ملت‌های خود گوش دهند و در كنار آنها باشند.

احمدی‌نژاد خطاب به برخی دولتمردان با بیان اینكه اجازه دهید كه ملت‌ها حرف خود را آزادانه بیان كنند و از كرامت و احترام برخوردار باشند، اظهار داشت: منتظر تحول اصلی با آن موج بزرگی هستیم كه تمام فریب‌كاری‌ها را در دنیا ‌ریشه‌كن خواهد كرد.

وی با بیان اینكه از همه مسئولان این كشورها می‌خواهم كه به مردم خود توجه و با آنها گفت‌و‌گو كنند، گفت: چرا بد عمل می‌كنند كه به مردم فشار بیاید و خواهان اصلاحات باشند.

رئیس جمهور خطاب به مسئولان این كشورها گفت كه ‌در خدمت مردم و در كنار مردم باشید تا مردم علیه شما قیام نكنند.

احمدی‌نژاد به ‌ابراز تعجب دنیا ‌از رفتار حاكمان لیبی، ابراز امیدواری كرد ‌حاكم لیبی تن به خواست مردم دهد كه ‌اگر ندهند، نتیجه از قبل معلوم است.../فارس


ویدیو : توصیه احمدی‌نژاد به قذافی: به خواست مردم تن دهید/ چطور ممکن است فردی مردم خود را بکشد؟