توتی به زودی با رم تمدید می‌کند : اسطوره باشگاه به زودی قراردادش را به مدت ...


اسطوره باشگاه به زودی قراردادش را به مدت یک سال با رم تمدید می‌کند. خبرگزاری ایسنا: به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، با وجود خبرهای زیادی که درباره اختلاف لوچیانو اسپالتی، سرمربی رم با فرانچسکو توتی، اسطوره این باشگاه ایتالیایی به گوش می رسید اما رسانه های ایتالیایی اعلام کردند قرارداد توتی یک سال دیگر تمدید می‌شود تا او با پیراهن جالوروسی از فوتبال خداحافظی کند.

روزنامه گازتا دلو اسپورت ایتالیا نوشت جیمز بالوتا، رییس باشگاه رم سرمربی این تیم را متقاعد کرد تا با ماندن توتی موافقت کند. بعد از چراغ سبز اسپالتی، باشگاه رم هم دست به کار شد و قرارداد اسطوره خود را یک سال دیگر تمدید کرد تا مانع جدایی او شود.

توتی بعد از آمدن اسپالتی کمتر در ترکیب رم به بازی گرفته می شود. این در حالی است که او هرگاه در زمین حضور داشته است، عملکرد خوبی از خود نشان می هد.

بعد از اختلافی که این بازیکن سرشناس با سرمربی رم داشت، خبرهای زیادی درباره جدایی او به گوش رسید و چند باشگاه اروپایی مثل لسترستی و حتی بارسلونا به جذب این ستاره بزرگ علاقه نشان دادند اما به نظر می رسد باشگاه رم اسطوره خود را تا پایان دوران فوتبالش حفظ خواهد کرد.


ویدیو : توتی به زودی با رم تمدید می‌کند