توبیخ وزیر بابت زنان «ساپورت‌پوش» :   اخبار سیاسی -  «بهارستان» به رحمانی‌فضلی ...



علت پستان زنان وزیر شکم , علت درد پستان زنان وزیر شکم , ساپورت زنان

 

اخبار سیاسی -  «بهارستان» به رحمانی‌فضلی «کارت زرد» داد
توبیخ وزیر بابت زنان «ساپورت‌پوش»

تصاویری از زنان به‌اصطلاح «ساپورت‌پوش» روی صفحه تلویزیون‌های بزرگ مجلس نمایان می‌شود و به‌یکباره همهمه‌ای در بهارستان در می‌گیرد.

«علی مطهری» نماینده تهران از وزیر کشور درباره وضعیت عفاف و حجاب سوال دارد و حالا با نمایش تصاویر دختران ساپورت‌پوش سروصدایی در صحن به‌پا شده و فضا اندکی متشنج می‌شود. مطهری در واکنش به بی‌نظمی‌ای که در حین سخنان او در مجلس ایجاد شده با لحنی که مشخص نیست جدی است یا شوخی و کنایه می‌گوید: «ظاهرا دوستان از تصاویر به وجد آمدند و من به‌عنوان سخن پایانی اعلام می‌کنم که دولت به وظیفه خود عمل نکرده.»البته این تنها سخن عجیب مطهری نیست، بلکه او کمی بعدتر به میل طبیعی زن به تبرج و خودنمایی اشاره دارد: «هر میزان در رابطه با مساله حجاب کار فرهنگی شود باز عده‌ای به‌دلیل گرایش به فرهنگ غربی یا به دلیل هوی وهوس و میل طبیعی زن به تبرج و خودنمایی پوشش اسلامی را رعایت نمی‌کنند.

 

اگر بخواهیم نظام خانوادگی غربی داشته باشیم باید لوازم آن مانند اماکن کذایی همچون عشرتکده‌ها را نیز در جامعه ایجاد کنیم وگرنه عقده‌های سرکوب‌شده باعث حوادث ناگواری خواهد شد. البته ما طرفدار سختگیری در قضیه حجاب نیستیم.»


عده‌ای به دلیل میل طبیعی زن به خودنمایی پوشش اسلامی را رعایت نمی‌کنند
او البته دولت روحانی و احمدی‌نژاد را در توجه به مساله حجاب مقصر دانسته و می‌گوید: «رییس‌جمهوری دولت گذشته چندبار علیه نیروی انتظامی صحبت کرد و گفت اینقدر‌گیر سه‌پیچ ندهید و بگذارید مردم خوش باشند.

 

مشایی و رییس دولت گذشته معتقد بودند که دولت در رابطه با مساله عفاف و حجاب وظیفه‌ای ندارد و فقط باید کار فرهنگی کرد. احمدی‌نژاد بحث عفاف و حجاب را به سخره می‌گرفت و خطاب به نمایندگان گفت مگر خود شما گناه نمی‌کنید؟»


به هر شکل علی مطهری سوالش را می‌پرسد و رحمانی‌فضلی، وزیر کشور دقایقی چند به او پاسخ می‌دهد. البته در نهایت مطهری از سخنان وزیر راضی نمی‌شود و نمایندگان هم همینطور.


 به این ترتیب رحمانی‌فضلی حالا در موضوع عفاف و حجاب نخستین کارت زردش را از مجلس نهم می‌گیرد.


محدودیت استخدام و پذیرش در دانشگاه برای عدم‌رعایت حجاب
وزیر کشور به صراحت و برای نخستین‌بار می‌گوید: «طبق آمار نیروی انتظامی در سال گذشته 220هزارنفر از افرادی که حجاب را در جامعه رعایت نکردند به نیروی انتظامی ارجاع شدند و تعهدات اخلاقی داده‌اند، اگر کسی به نیروی انتظامی برود به‌طور قطع در بحث استخدام و پذیرش در دانشگاه حسن سابقه به آن تعلق نمی‌گیرد. از این‌رو همه باید احساس مسوولیت کنند بنابراین باید گفت که چطور 95درصد جامعه نمی‌تواند روی پنج‌درصد اثر بگذارد.»


به این ترتیب قرار نیست به 220هزار زنی که به نیروی انتظامی برای بدحجابی تعهد داده‌اند در بحث استخدام و پذیرش در دانشگاه حسن سابقه تعلق گیرد.


«امر به معروف» به مردم واگذار شود
وزیر کشور پیشنهاد می‌دهد که علاوه بر ایجاد کانون تشکل‌های غیردولتی فعال در عرصه عفاف و حجاب، «امر به معروف و نهی از منکر» از طریق «سمن‌»‌ها و «ان‌جی‌او»ها و خیریه‌ها به مردم واگذار شود.


او به نمایش تصاویر از سوی علی مطهری نقد دارد و می‌افزاید: «نباید تنها با چند عکس، حجاب عمومی را مورد سوال قرار دهیم چرا که بسیج در یک نظرسنجی آماری اعلام کرده که 95درصد از بانوان کشور معتقد به اخلاق و حفظ حجاب‌‌ هستند و تنها پنج‌درصد هیچ‌گونه اعتقادی به مسایل اسلامی و اخلاقی ندارند.»


با وجود این توضیحات، نمایندگان با 64رای موافق، 135رای مخالف و 15رای ممتنع از 218 نماینده حاضر در جلسه پاسخ‌های رحمانی‌فضلی را قانع‌کننده ندانستند. سوال و جواب وزیر و نماینده به پایان رسیده و در نهایت رحمانی‌فضلی؛ توبیخ و «کارت زرد»درجیب از «بهارستان» خارج می‌شود.
اخبار سیاسی - شرق

 


ویدیو : توبیخ وزیر بابت زنان «ساپورت‌پوش»