توافق باشگاه سپاهان با زلاتکو کرانچار : مدیرعامل باشگاه سپاهان با اعلام اینکه ...


مدیرعامل باشگاه سپاهان با اعلام اینکه مشکلی برای ادامه فعالیت زلاتکو کرانچار در تیم فوتبال سپاهان وجود ندارد، از تمدید قرارداد با این مربی کروات خبر داد خبرگزاری مهر: مدیرعامل باشگاه سپاهان با اعلام اینکه مشکلی برای ادامه فعالیت زلاتکو کرانچار در تیم فوتبال سپاهان وجود ندارد، از تمدید قرارداد با این مربی کروات خبر داد.

علیرضا رحیمی در خصوص آخرین وضعیت ادامه همکاری باشگاه سپاهان با زلاتکو کرانچار ضمن بیان مطلب فوق گفت: حدود یک ماه قبل در مورد تمدید قرارداد با کرانچار مذاکره کرده و به وی گفتم که ما از عملکرد شما در باشگاه سپاهان راضی هستیم، کاری به جدول لیگ نداریم و می‌خواهیم قراردادمان را با شما تمدید کنیم. در آن زمان وی پاسخ مثبت داد و امضای قرارداد را به پس از اتمام رقابتهای لیگ برتر موکول کرد.

وی در همین خصوص افزود: کرانچار یک مربی حرفه‌ای است و حق انتخاب زیادی دارد اما او تشخیص داده که قرارداد خود را با باشگاه سپاهان تمدید کند. در حال حاضر مشکلی برای تمدید قرارداد این مربی وجود ندارد. قرار است کرانچار عصر امروز با حضور در دفتر من در باشگاه سپاهان قرارداد خود را تمدید کند.مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این پرسش که پرسپولیسی‌ها نیز به دنبال جذب کرانچار هستند،گفت: در فصل نقل و انتقالات حرف،حدیث و گمانه‌زنی زیاد می‌شود، همانطور که می‌گویند یحیی گل‌محمدی به نیمکت تیم سپاهان نزدیک شده، در حالی‌ که من از این موضوع کاملا بی‌اطلاع هستم و فقط در حد شایعه و حرف و حدیث است.


ویدیو : توافق باشگاه سپاهان با زلاتکو کرانچار