توافق اولیه منچستریونایتد با خوان ماتا : روزنامه انگلیسی دیلی‌تلگراف از توافق ...


روزنامه انگلیسی دیلی‌تلگراف از توافق اولیه خوان ماتا با باشگاه منچستریونایتد خبر داد. ایسنا: منچستر یونایتد در فصل نقل و انتقالات تابستانی نتوانست در خط هافبک بازیکنی جذب کند. آنها پس از ناکامی در خرید مسوت اوزیل در خرید سسک فابرگاس نیز ناکام بودند تا همین باعث شود آنها در فصل جدید لیگ برتر نتایج ناامیدکننده‌ای کسب کنند.

روزنامه دیلی‌تلگراف، اعلام کرد: خوان ماتا هافبک اسپانیایی نیمکت‌نشین چلسی در آستانه امضای قرارداد با منچستر یونایتد قرار دارد و به زودی راهی شیاطین سرخ خواهد شد. خوآن ماتا از زمانی که ژوزه مورینیو هدایت چلسی را بر عهده گرفته نتوانسته در این تیم جایگاهی برای خود دست و پا کند و اغلب نیمکت‌نشین بوده است. ماتا قصد دارد با حضور در منچستریونایتد شانس خود را در جام جهانی برزیل افزایش دهد.

روزنامه تلگراف مدعی شد: توافقات اولیه بین وکیل خوآن ماتا و باشگاه منچستریونایتد حاصل شده و این هافبک اسپانیایی به زودی برای امضای قرارداد و معاینات پزشکی وارد شهر منچستر خواهد شد.

خوان ماتا از نیمکت‌نشینی در چلسی ناراحت است و دو هفته قبل هنگام تعویض در بازی برابر پالسیتی با مورینیو دست نداد و مستقیم به روی نیمکت رفت تا زمزمه‌های جدایی این بازیکن از چلسی بیشتر شود. با این وجود سرمربی پرتغالی چلسی اعلام کرد ماتا جایی نخواهد رفت و در لندن باقی خواهد ماند.

منچستر یونایتد این هفته با شکست سه بر یک مقابل چلسی نتایج ضعیف خود در چند هفته گذشته را ادامه داد. آنها در هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس سه‌شنبه در خانه از تیم کاردیف پذیرایی خواهند کرد.

نقل و انتقالات ژانویه تا 11 روز دیگر ادامه خواهد داشت.


ویدیو : توافق اولیه منچستریونایتد با خوان ماتا