تهران فردا بارانی می شود : کارشناس هواشناسی با اشاره وضعیت آب و هوای تهران ...


کارشناس هواشناسی با اشاره وضعیت آب و هوای تهران طی امروز و فردا گفت: وضعیت آب و هوای تهران فردا ابری در پاره ای نقاط بارش باران و برف بتدریج کاهش ابر و روز چهار شنبه کمی ابری گاهی وزش باد پیش بینی می شود و از فردا بارش های پراکنده در تهران آغاز می شود. باشگاه خبرنگاران جوان: گودرزی گفت: امروز با ورود سامانه بارشی در غرب و شمال غرب کشور بارش برف و باران وزش باد آغاز شده است.

فریبا گودرزی، کارشناس مستقر در سازمان هواشناسی کشور در خصوص وضعیت آب و هوای کشور طی روزهای آینده گفت: امروز "دوشنبه هفتم بهمن ماه 92" با ورود سامانه بارشی در غرب و شمال غرب کشور بارش برف و باران وزش باد آغاز شده است.

وی افزود: فردا در این مناطق بارش ها تشدید می شود و دامنه فعالیت سامانه به جنوب غرب و دامنه های مرکزی و جنوبی زاگرس و بطور ضعیف تر دامنه های جنوبی البرز را در بر می گیرد و سبب بارش باران و بارش برف در ارتفاعات و مناطق سردسیر و در مناطق جنوبی تر با رگبار و رعد و برق همراه است.

کارشناس هواشناسی گفت: روز چهارشنبه از میزان بارش ها در نیمه غربی کشور کاسته می شود و بارش ها در شمال شرق و شرق کشور ادامه می یابد.

گودرزی اظهار داشت: دما از بعدازظهر امروز تا ظهر فردا افزایش می یابد و در سواحل شمال غربی کشور و استان اردبیل با وزش باد گرم همراه است و از روز چهارشنبه با نفوذ هوای سرد ابتدا در نیمه غربی و طی روز پنجشنبه در نیمه شرقی دمای هوا بطور محسوسی کاهش می یابد .

کارشناس هواشناسی با اشاره وضعیت آب و هوای تهران طی امروز و فردا گفت: وضعیت آب و هوای تهران امروز، نیمه ابری اوایل شب افزایش ابر و بارش باران و برف و برای فردا ابری در پاره ای نقاط بارش باران و برف بتدریج کاهش ابر و روز چهار شنبه کمی ابری گاهی وزش باد پیش بینی می شود و از فردا بارش های پراکنده در تهران آغاز می شود.

وی تصریح کرد: طی 24 ساعت گذشته شهرکرد با دمای 15 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان و بندرعباس با دمای 23 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان کشور گزارش شده است.


ویدیو : تهران فردا بارانی می شود