تمرین مهارتِ خواندن در پناهگاه سگ ها! : در برنامه ای با همکاری جامعه انسانی ...


در برنامه ای با همکاری جامعه انسانی میسوری، قرار است تفاوت بزرگی در زندگی بچه ها و حیوانات ایجاد شود. پادشا: در برنامه ای با همکاری جامعه انسانی میسوری، قرار است تفاوت بزرگی در زندگی بچه ها و حیوانات ایجاد شود. از آنجا که احتمال اینکه افراد، سگ های ترسو و خجالتی را قبول کنند کم است، مهم است که سگها شانس ارتباط برقرار کردن با دیگران را داشته باشند. به همین دلیل Jo Klepacki مدیر این برنامه، ایده خواندن بچه ها برای سگ ها را مطرح کرد. او می گوید: «در حالت ایده آل، سگهای ترسو و خجالتی نزدیک می آیند و علاقه نشان می دهند. شنیدن صدای خواندن یک کودک می تواند واقعا این حیوانات را آرام کند. پاسخ و واکنشی که ما در این سگ ها دیده ایم باورنکردنی است.»
تمرین , نماز خواندن , تمرین پرسپولیس
از کریسمس گذشته، بچه های 6 تا 15 سال فرصت داشتند تا برای این برنامه ثبت نام کنند و در حال حاضر یک ماه است که اجرای برنامه خواندن آغاز شده است. کودکان یک دوره آموزشی 10 ساعته را می گذرانند که به آنها کمک می کند زبان بدن سگ ها را یاد بگیرند. بنابراین آنها می توانند بفهمند که حیوان پریشان یا عصبی شده است.
درس خواندن , تعبیر خواب نماز خواندن , کتاب خواندن
بچه ها در بیرون لانه چنین سگ هایی می نشینند و برای آن ها می خوانند. والدین بچه ها می توانند هرزمان که بخواهند آنها را به این پناهگاه بیاورند. این برنامه برای خود بچه ها هم سودمند است و مهارت های خواندن را در آنها تقویت می کند. 
خواندن پیام در تلگرام بدون تیک خوردن , خواندن صیغه موقت , آموزش نماز خواندن
این برنامه بچه ها را تشویق می کند همدلی خود را با حیوانات بیشتر کنند. این یک تمرین آرام و صلح آمیز است. بچه ها ترس را در این حیوانات و تاثیر مثبتی که می توانند بر آنها بگذارند را می بینند. این برنامه بچه ها را تشویق می کند چیزها را از دریچه چشم یک حیوان ببینند و به آنها کمک می کند در زندگیشان با حیوانات و مردم روابط بهتری برقرار کنند. بهترین بخش این برنامه این است که تاکنون سگ های زیادی توانسته اند ترس و خجالت خود را کنار بگذارند و یک خانه همیشگی پیدا کنند. 
نحوه خواندن نماز قضا , جملات انگیزشی برای درس خواندن , تمرین هوازی
تمرین با کش بدنسازی , تقویت حافظه برای درس خواندن , تمرین بدنسازی در خانه
روش صحیح درس خواندن در دبیرستان , طریقه خواندن نماز شب , روش خواندن نماز شب


ویدیو : تمرین مهارتِ خواندن در پناهگاه سگ ها!