تمجید فرناندو تورس از مورینیو : مهاجم اسپانیایی سابق چلسی به تمجید و تشکر از ...


مهاجم اسپانیایی سابق چلسی به تمجید و تشکر از سرمربی پرتغالی این تیم پرداخت. خبرگزاری فارس: فرناندو تورس در مراسم معارفه رسمی‌اش به عنوان بازیکن میلان به تمجید از ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی پرداخت. تورس با امضای قراردادی دو ساله به صورت قرضی به میلان رفت.

انتقال بازیکن اسپانیایی به ایتالیا به حضور سه سال و نیمه و پر مشکل وی در استمفوردبریج پایان داد. وی در 110 بازی در لیگ برتر تنها 20 گل به ثمر رساند.

تورس به همراه ساموئل اتوئو و دمبا با فصل گذشته به دلیل گل‌های کمی که به ثمر رساندند، مورد انتقاد قرار گرفتند. با این حال این بازیکن اظهار داشت: روابط من با مورینیو همیشه بسیار خوب و حرفه‌ای بود. وقتی انتقالم به میلان قطعی شد، برای یکدیگر آرزوی موفقیت کردیم. او به من گفت که در میلان چه علاقه‌ای به فوتبال وجود دارد و به من گفت که از حضور در میلان که باشگاه بزرگی است، لذت ببرم.

وی ادامه داد: من هم همان آرزویی که او برایم کرده بود را برایش داشتم؛ موفقیت فراوان و فصلی فوق‌العاده که مطمئنم به آن خواهد رسید. سالی را پشت سر گذاشتم که چیزهای بسیاری در آن آموختم.

مهاجم تیم ملی فوتبال اسپانیا خاطرنشان کرد: این شانس را داشتم که با یک سرمربی فوق‌العاده کار کنم و هرگز معلوم نیست که در آینده دوباره یکدیگر را ملاقات کنیم. بنابراین بهترین‌ها را برایش آرزو دارم.


ویدیو : تمجید فرناندو تورس از مورینیو