تماس احمدی‌ نژاد با سید محمد خاتمی؟ : بهمن شریف‌زاده که می‌گوید هر هفته با ...


بهمن شریف‌زاده که می‌گوید هر هفته با احمدی‌نژاد جلسه دارد، تاکید می‌کند که اصل تماس احمدی‌نژاد با خاتمی را انکار نمی‌کند. خبرگزاری تسنیم: چندی پیش خبری در برخی رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه محمود احمدی‌نژاد با محمد خاتمی تماس تلفنی برقرار کرده است.
 
در همین راستا، حسن رسولی عضو بنیاد باران گفته بود: دفتر احمدی‌نژاد تماسی را با دفتر خاتمی داشته اما هیچ حساسیت و واکنشی نسبت به این تماس‌ها از طرفین نشان داده نشده است. رسولی تاکید کرده بود: جریان سیاسی اصلاح طلبان و شخصیت‌های شاخص این جریان همچون حجت‌الاسلام سیدمحمد خاتمی، عارف و... هوشمندتر از آنند که بازیگر چنین کارگردانی شوند.
 
با این حال این خبر پس از انتشار از سوی برخی محافل تکذیب شده بود. اما بهمن شریف‌زاده که می‌گوید هر هفته با مشایی و احمدی‌نژاد جلسه دارد، به طور ضمنی اصل تماس را تایید و اعلام می‌کند که «همین حد بگویم که آنچه در رسانه‌ها درباره تماس با آقای‌خاتمی مطرح شده، درست نیست. اصلش را رد نمی‌کنم ولی آن‌گونه که مطرح شده، درست نیست.»
 
شریف‌زاده که با روزنامه شرق گفت‌وگو کرده همچنین برخی ادعاها مبنی بر کنار گذاشتن مشایی از سوی احمدی‌نژاد و جدایی این دو را تکذیب کرده و تاکید می‌کند که مشایی و احمدی‌نژاد هر هفته جلسه دارند.
 
شریف‌زاده همچنین دیدار احمدی‌نژاد با حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی را نیز تکذیب نمی‌کند اما به جزئیاتی از این دیدار یا تماس تلفنی با محمد خاتمی هیچ اشاره‌ای نمی‌کند.

وی در عین حال با اشاره به ناهمگونی احمدی‌نژاد با اصولگرایان، تاکید می‌کند، "احمدی‌نژاد قصد نزدیک‌شدن به هیچ جریان سیاسی را ندارد از جمله اصولگرایان"


ویدیو : تماس احمدی‌ نژاد با سید محمد خاتمی؟