تلاش مجلس برای تقدیر از خانم رئیس جمهور : عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی ...


عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با اشاره به برنامه مجلس شورای اسلامی برای تقدیر از رئیس‌جمهور آرژانتین، گفت: سعی می‌کنیم هیئتی متشکل از کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس برای توسعه روابط سیاسی به آرژانتین اعزام کنیم. خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس گفت: تلاش می‌کنیم دیپلماسی پارلمانی مجلس با آرژانتین را توسعه بدهیم و در اولین جلسه کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی این بحث را مطرح خواهیم کرد.

منصور حقیقت‌پور عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات رئیس‌جمهور آرژانتین علیه سیاست‌های خصمانه آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل، گفت: این اظهارات به شدت مورد اقبال افراد عدالت‌خواه قرار گرفته و خانم فرناندز اگر همین روند را ادامه بدهند، قابلیت تبدیل به یک رهبر خوب سیاسی را دارند.

وی افزود:خدا را شاکر هستیم در عصر حاضر چنین انسان‌هایی زندگی می‌کنند که علیرغم همه‌ فشارها حرف حق را می‌زنند.

حقیقت‌پور سخنان رئیس‌جمهور آرژانتین را اظهاراتی مردانه دانست و تصریح کرد: به نظر می‌رسد حنای آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها دیگر برای مردم سایر نقاط جهان رنگی ندارد. بعد از کشورهای اسلامی و منطقه‌ خاورمیانه، امروز شاهد هستیم رسوایی آمریکا و رژیم‌صهیونیستی به آمریکای‌جنوبی هم رسیده است.

وی با اشاره به برنامه مجلس شورای اسلامی برای تقدیر از رئیس‌جمهور آرژانتین، گفت: سعی می‌کنیم هیئتی متشکل از کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس برای توسعه روابط سیاسی به آرژانتین اعزام کنیم.


ویدیو : تلاش مجلس برای تقدیر از خانم رئیس جمهور